Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@18:25:13 GMT

آموزش و پرورش به حمایت مسئولان و خیران نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۷۷۱۲

آموزش و پرورش به حمایت مسئولان و خیران نیاز دارد

به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان در یکصدو شصت و هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش کرج که در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد، افزود: آموزش و پرورش از آن همه مردم است و تا جایی که می توانیم در جامعه فرهنگ سازی کنیم .
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک سیستم موثر در فرهنگ کشور سرمشق سایر دستگاه هاست ، یادآور شد: باید با همدلی و همزبانی کارها و امور حساس تعلیم و تربیت را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: باید در کارها از هرگونه تفرقه، افراط و تفریط پرهیز شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در آموزش و پرورش با همت فرهنگیان فهیم و آگاه که سرمشق و الگوی جامعه هستند تا کنون اقدامات موثری در حوزه تعلیم و تربیت برداشته شده است اما این مجموعه عظیم برای ارتقاء سطح کیفی برنامه ها و فرهنگ سازی در جامعه نیاز به حمایت دارد.
اکبریان ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در تمام زمینه‌های فرهنگی بی بدیل است و در واقع فرزندان این مرز و بوم در مقطعی از زندگی به دست این نهاد سپرده شده و 12 سال مورد تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.
وی گفت: باید به کمک آموزش و پرورش بیائیم تا در مدارس دانش آموزان با مهارت اجتماعی، فرهنگی و فردی آشنایی کامل پیدا کنند.
وی یاد آور شد: برای مصون‌سازی دانش آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی باید بکوشیم.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه کنونی را برطرف سازد زیرا معلمان الگوهای مناسب و جزء امین‌ترین و با وثوق‌ترین افراد جامعه به شمار می‌روند، ادامه داد: آموزش و پرورش در استان البرز از جمله کرج مهاجر پذیر در بخش فضا و تجهیزات آموزشی نیاز به کمک دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است