Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله غریب در گفت و گو با امتداد نیوز با اشاره به آغاز آمارگیری میزان تولید ماهی مزارع پرورش ماهی درچهارمحال وبختیاری، اظهار داشت: آمار گیری از ۴۰۰ مزرعه پروش ماهی در این استان آغاز شده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون کارشناسان با حضور در مزارع پرورش ماهی، میزان تولید این مزارع را ثبت می کنند.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش بینی می شود میزان تولید ماهی چهارمحال و بختیاری به ۲۴ هزار تن در سال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true برچسب ها : پرورش ماهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری شهرکرد شیلات ماهی قزل آلا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال پیشروی هستند.
وحید طهماسبی افزود: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی و سم پاشی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر