Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمن حمایت‌های معنادار ملی از سپاه را درک کند، گفت: معنویت و مردمی بودن مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار این نهاد انقلابی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتگویی با اشاره به واکنش قاطعانه آحاد ملت ایران نسبت به یاوه گویی های دونالد ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی علیه سپاه ،بیان داشت: اقدام ترامپ پیامد و کارکردی جز آشکار شدن عمق محبوبیت سپاه نزد مردم و مسئولین نداشته است، در واقع تلاش رییس جمهور نگون بخت آمریکا برای تخریب سپاه و دستاوردها و نقش آفرینی های راهبردی آن در منطقه، به ضد خود تبدیل و موجبات رسوایی و بی آبرویی او را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشماری شاخص ها و مولفه های اقتدار سپاه تصریح کرد: ایمان، معنویت، بصیرت،مردمی بودن، عمل انقلابی، انگیزه، قدرت و اراده راسخ پاسداران انقلاب که محصول تمسک آنان به آموزه های قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تبعیت کامل از وصایای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است ،تعیین کننده ترین مولفه های اقتدار سپاه به شمار می رود.

سعیدی معنویت افزایی و بصیرت بخشی روز افزون به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اولویت مسئولیت های نمایندگی ولی فقیه در این نهاد انقلابی و مردمی توصیف و تصریح کرد: آمریکای داعش پرور باید بداند؛ نسل جدید سپاه سرشار از حضور خیل جوانانی است که شهید حججی ها را الگوی خود قرار داده اند و با انگیزه بالا و امید به آینده، آرمان و افق ترسیم شده توسط شهیدان را دنبال می کنند و در دفاع از اسلام، انقلاب و ایران عزیز حاضر هستند تمامی هستی خود را فدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حمایت های معنادار و قاطع آحاد ملت و مسئولین را نشانه وحدت و اجماع ملی در ایران اسلامی برابر جبهه دشمن و مهاجمان به حوزه دفاع و امنیت کشور قلمداد و خاطرنشان کرد: گستاخی رییس جمهور بی خرد آمریکا به ملت ایران و سپاه پرده از چهره بزک شده لیبرال دموکراسی غرب برداشت و نشان داد که شعار "مرگ بر آمریکا" در زبان مردم، از فلسفه و بنیانی محکم برخوردار است.

سعیدی بهره گیری از تجارب چهاردهه گذشته را از مبانی مورد توجه سپاه در صحنه برنامه ریزی ها و اجرای مأموریت های محوله قلمداد کرد و گفت: حفظ و تقویت روحیه انقلابی،میدان دادن به نیروهای جوان مومن و انقلابی سپاهی و بسیجی در عرصه های دفاع عزتمندانه از دستاوردها و گفتمان انقلاب اسلامی و سرمایه گذاری برای تقویت قدرت دفاعی و موشکی و تأمین امنیت پایدار ملی از خطوط اساسی است که با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دستور کار سپاه قرار دارد.

وی با قدردانی از حمایت های قاطع و الهام بخش مردم و مسئولین از فرزندان رشید خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مقطعی حساس و خطیر، اتحاد و اراده ملی در صیانت از سنگرهای دفاع از امنیت کشور را به نمایش گذارد، تاکید کرد: بی شک این حمایت های صادقانه و مشتاقانه ضمن هشدار به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به ویژه هیأت حاکمه آمریکا، تاثیر خود در عرصه ی قدرت بازدارندگی کشور را تعمیق خواهد بخشید و موجبات دلگرمی و تقویت اراده و انگیزه پاسداران عزیز و باصلابت انقلاب اسلامی را فراهم تر می سازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به لزوم عبرت گرفتن سران کاخ سفید از تاریخ و آنچه بر قدرت های مستکبر گذشته است، گفت: روند تحولات بیانگر این حقیقت است که ایالات متحده آمریکا در مسیر اضمحلال و فروپاشی مهیب‌تر از ماجرای فروپاشی شوروی قرار گرفته است و شمشیر زورگویی، قلدری و سیاست های ظالمانه واشنگتن فاقد کارآیی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان تاکید کرد: پیوند و دلدادگی پاسداران انقلاب و مردم از هم ناگسستنی و به فضل الهی راهبرد نظام سلطه و صهیونیسم در ایجاد شکاف بین سپاه و ملت ایران همچنان ناکام و رسوا خواهد بود.این درسی‌است که ماجرای‌تشییع شهید محسن‌حججی و حمایت ملی از سپاه برابر یاوه گویی های ترامپ علیه این نهاد، به خوبی گویای آن است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد