Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دانشجوی مطلع از فوت دختری دانشجو در خوابگاه دانشگاه ایلام خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک دانشجوی مطلع گفت: یکی از دانشجویان دختر در خوابگاه بنت الهدی در دانشگاه ایلام شب گذشته جان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه این دانشجوی دختر ترم 5 رشته اقتصاد بوده است، بیان کرد: علت فوت هنوز مشخص نیست طبق شنیده ها احتمال مسمومیت و یا خودکشی در این اتفاق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخبار تکمیلی در گفت‌و‌گو با ریاست دانشگاه ایلام متعاقبا منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری جشنواره سرود فجر با حضور امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی، حامد جلیلی مدیر دفتر سرود، حسین صیامی دبیر اجرایی جشنواره در سالن جلسات اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. 

 در بخشی از این نشست، مدیر دفتر سرود  درباره بخش جوایز گفت: ما برای هر بخش جوایز مختلفی تعیین کردیم، چیزی که تعیین شده تندیس جشنواره، یک لوح تقدیر و جایزه نقدی خواهد بود.

حامد جلیلی در ادامه گفت: چون این دوره اول است ظرفیت فقط برای ایران بود نگاه ما فراتر از ایران است طبق رصد ما گروه های سرود می توانند فرامرزها کار کنند.

سمیعی درباره ارتباط با دیگر هنرمندان فعال شهرستان ها گفت: این جلسات استانی فرصت خوبی برای شناخت ظرفیت ها است ، این ارتباط در شهرستان ها الان در حال شکل گیری است .

جلیلی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره مبلغ بودجه جشنواره گفت: ما عادت نداریم درباره بودجه صحبت کنیم گرچه کاملا گروه ها جهادی کار کردند، الان مبلغ دقیق نداریم.

جلیلی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار آنا درباره برپایی ادامه دار جشنواره گفت: بله جشنواره قرار است هر سال برگزار شود و انشالا این قسم هنر در مسابقات و جشنواره ها حضور داشته باشند.

سمیعی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار آنا درباره ارتباط با بدنه دانشگاهی کشور گفت: ما وقتی صحبت از بحث اکادمیک‌ می کنیم، یعنی این خلاها را احساس کردیم و یک پله جلو هستیم اما این سوال ذوابعاد است و این یکی از ابعاد است، ما از یک سو می توانیم برای مربیان و استعدادهای سرود کلاس های آموزشی طبقه بندی شده بگذاریم و دانشگاه اینجا می تواند کمک کننده باشد تا در یک ارتباط سازنده استعدادها معرفی شوند و این ظرفیت های گروهدهای کر بتوانند مبنای درسی قرار بگیرند و ما این امادگی را اعلام می کنیم که انی همکاری را با دانشگاه ها داشته باشیم.

سمیعی در ادامه در پاسخ به انتقادات به وضعیت سرود کشور گفت: ما همیشه منتقد شرایط و ساختار سرودی که وجود دارد هستم به باور من سرود یک اتفاق موثر است و می تواند بازگو کننده خیلی موارد باشد، اما در یک سردرگمی قرار گرفته است. اگر اینجا صحبت انتقادی نمیکنم به یک دلیل است که جشنواره مرکب حرکت است نه مقصد ، ما اینجا صحبت از اهمیت ابعاد اکادمیک می کنیم چون مشکلات ان را حس می کنیم و میخواهیم جبران کنیم تا این گروه ها را ترمیم کنیم.

جلیبی نیز اظهار داشت: تنها ارگانی الان با ما همکاری می کند مجموعه رسانه‌ای نهضت است و برای همکاری بیشتر با سایر نهادها  هم آماده هستیم.

سمیعی در پایان گفت: ما به یک راهبرد اجماعی در عرصه سرود کشور نیاز داریم و این بهترین اتفاق برای سرود است.

 این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران