Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی آقامحمدی امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 30 مهر دانش‌آموزان همدانی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حماسه آفرینی‌های دانش‌آموزان انقلابی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اولین دیدار دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی  با حضرت امام (ره) توسط دانش‌آموزان همدانی صورت گرفت، گفت: این یک افتخاری بزرگ برای اقشار دانش‌آموزی و مردم همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر غنمیت شمردن فرصت عنوان کرد: باید از همان دوران کودکی از فرصت‌های به وجود آمده استفاده کرد و تصور اینکه ما کودک هستیم و زمان زیادی پیش‌رو داریم حرف نادرستی است چراکه خداوند از همان ابتدای خلقت به انسان می‌فرمایید «از همین لحظه آزادی و می‌توانی از فرصتی که در اختیارت قرار دادم یا با من بجنگی و یا مرا عبادت کنی» که این نشانگر این است که انسان از همان ابتدای خلقت بسی بزرگ است.

وی خطاب به دانش‌آموزان تصریح کرد: همانگونه که عمر ما به اندازه یک چشم برهم زدن سپری شد بدانید شما هم عمر و جوانی خود را به سرعت سپری خواهید کرد بنابراین درباره کارهای خود بیندیشید  و ببینید در ازای عمر سپری شده چه چیزی به  دست آورده‌اید چراکه وقتی کسی عمر جوانی خود را از دست دهد دیگر چیزی برایش باقی نمی ماند.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه نسل قبلی با استفاده مناسب از فرصت‌ها نظام شاهنشاهی را از بین برد، جنگ را اداره و کشور را به نقطه ای مطلوب رساندند، گفت: نسل فعلی با وجود قرار گرفتن در مقابل دشمنان بسیار، مگر می‌تواند کاری نکند یا مثل سابق علم بیاموزد؟ علم امروز به غیر از درس خواندن است.

وی با عنوان اینکه تا زمانی که در این دنیا زنده‌ایم موظف به انجام کار برای انقلاب هستیم، اضافه کرد: نباید از زمان غفلت کرد چرا که زمان در حال سپری شدن است و باید تمام وقت را برای این امر مهم اختصاص داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه عمر انسان‌ها کم و در مقابل کار انجام نداده بسیار است، یادآور شد: اگر به امید فردا بخواهیم فرصت‌ها را از دست دهیم شاید هیچ گاه فرصتی به وجود نیاید  و امروز اگر کاری را با دقت انجام دهیم در آینده موفق  خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند