Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «حمید رضا گودرزی» مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: برنامه ریزی برگزاری شایسته مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس با هماهنگی و همکاری نهادهای مرتبط انجام شده است.

گودرزی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اساس تصمیم شورای تامین استان، این مسابقه ساعت 16 و 40 دقیقه آغاز می شود، افزود: تمامی تمهیدات ضروری امنیتی، امدادی، اورژانسی و خدماتی برای برگزاری شایسته این دیدار اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 10 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس آماده انجام عملیات در صورت بروز حوادث احتمالی هستند.
گودرزی با بیان اینکه درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 12 پنجشنبه به روی تماشاگران باز می شود، افزود: مقرر شده است که 60 هزار بلیط فروخته شود که 70 درصد آن به صورت اینترنتی و 30 درصد به صورت حضوری در باجه های بلیط فروشی ورزشگاه در روز برگزاری مسابقه فروخته می شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو برای جابجایی مسافران آمادگی کامل دارد، ادامه داد: برای جابجایی تماشاگران 200 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که علاوه بر آن، یکصد دستگاه نیز به صورت ذخیره در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: شرکت مترو نیز تا ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنجشنبه آمادگی خدمت رسانی به تماشاگران این مسابقه را دارد ضمن اینکه در صورت تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی و ازدحام ناشی از آن، شرکت مترو نسبت به عدم توقف مترو در ایستگاه ورزشگاه آزادی به مسافران عادی اطلاع رسانی می کند.
هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت در هفته دهم مسابقات لیگ برتر بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران روز پنجشنبه 4 آبان 96 برگزار می شود.
در حال حاضر پرسپولیس تا پایان هفته با دو بازی کمتر و 17 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و استقلال تهران با 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم است.
ورزشی/6139//1348**1368
خبرنگار: محمد بیدارمنش**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در فصل جدید برنامه خوش نمک ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب ۴نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما خوش نمک چهار شرکت کننده کسیت که از دوره مسابقه خارج می شود.

علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعت های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد مشاهده نمایند.

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران