Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@05:14:35 GMT

زندگی یک طرفه به ازمیر ترکیه رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۹۴۵۲

زندگی یک طرفه به ازمیر ترکیه رسید

میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل روز یکشنبه گفت: 'آرمین دانشور ' کارگردان انیمیشن 'زندگی یک طرفه' هنرجوی دوره قبلی فیلمسازی انجمن سینمای جوانان استان اردبیل است که هم اکنون دانشجوی رشته فیلمسازی دانشکده خبر اردبیل می باشد.
زندگی یک طرفه اولین کار این فیلمساز جوان در زمینه کارگردانی است که کارهای طراحی ، انیمه و تدوین و صدا گذاری را هم خود انجام داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اشاره به وجود و فعالیت جوانان مستعد و علاقمندی که تمام توان خود را برای به ثمر رساندن و شکوفایی استعدادشان به کار می برند ، ابراز امیدواری کرد که مسئولین استان نیز با مشاهده این موفقیت ها و حمایت های خود در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای جوان استان سهیم باشند .
انجمن سینمای جوان اردبیل یکی از دفاتر فعال در کشور می باشد و تاکنون فیلم های بسیاری از هنرجویان آن در جشنواره های داخلی و بین المللی موفق به کسب جوایز مختلف شده اند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند

محمد مصباحی ، با اشاره به اقدام‌های انجام شده در موضوع آموزش‌های مهارتی، گفت: سال گذشته ۳۱ هزار و ۲۳۰ جوان در کارگاه و دوره‌های مهارتی در استان قم شرکت کردند.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی این نهاد از سنین قبل از دبستان آغاز می‌شود، گفت: در سالی که گذشت افزون بر پنج‌هزار نفر از دانش‌آموزان قم با شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف، آموزش‌های مهارتی و کمک‌های اولیه را گذراندند.

مصباحی موحد، نقش‌آفرینی در پرکردن اوقات فراغت تابستان را از طرح‌های جاری هلال‌احمر قم یاد کرد و افزود: در همین خصوص در تابستان امسال ۳۴ عنوان کلاس جهت حضور نوجوانان و جوانان قمی پیش‌بینی‌شده است.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم گفت: این کلاس‌های ۳۴ گانه در رشته‌های مختلف هنری، مهارتی، آموزش زبان، مشاوره ازدواج و پیشگیری از اعتیاد، دوره‌های علمی و هنری و کمک‌های اولیه جهت غنی‌سازی اوقات فراغت از ابتدای تابستان سالجاری برگزار خواهد شد.

 معاون امور جوانان هلال‌احمر قم با بیان اینکه جوانان قمی جهت بهره‌مندی از این دوره‌ها می‌توانند به هلال‌احمر استان مراجعه کرده و یا به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام خود را نهایی کنند، تصریح کرد: تمامی دوره‌های علمی، هنری و مهارتی جمعیت هلال‌احمر با کمترین هزینه ممکن برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت