Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره وظیفه اتحادیه اروپا در قبال برجام و عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها با بیان اینکه اروپایی‌ها به عنوان بازوی اثرگذار برجام موظفند ضمن اینکه بر عهدشکنی آمریکا در برجام تاکید می‌کنند اقدامات عملی و بازدارنده برای بدعهدی‌های دولتمردان آمریکایی داشته باشند، اظهارداشت: مسئول اتحادیه اروپا همواره به پایبند بودن ایران در برجام و بدعهدی آمریکایی‌ها تاکید داشته‌؛ اما این اظهارات همواره در حد بیانیه‌ باقی مانده است و هیچ مانعی بر سر راه آمریکایی‌ها در این عهدشکنی‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش صدای ایران، وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها مدعی هستند ایران نباید توان دفاعی خود را تقویت کند در حالی که خودشان از تقویت توان تهاجمی خود نیز فروگذار نکرده‌اند، تصریح کرد: طرح مسائل دفاعی و موشکی در موضوع برجام کاری فاقد اعتبار و بی‌خاصیت است. یعنی اینها با چنین سخنانی دارند یک برجام دیگری را تعریف می‌کنند که چنین چیزی شدنی نیست.
عضو جامعه روحانیت مبارز به بهانه دیگر آمریکایی‌ها برای نقض برجام اشاره کرد و بیان داشت: اتهام دخالت جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه از دیگر ادعاهای بی‌اساس آمریکایی‌هاست که اینگونه مسائل با هدف کمرنگ کردن اثرگذاری ایران در منطقه صورت می‌گیرد. آنان خودشان خوب می‌دانند که حضور ما در سوریه و عراق جز به درخواست این کشورها نبوده و این چیزی است که به خواست و اراده دو کشور صورت می‌گیرد و دیگران حق دخالت در آن را ندارند.ابراهیمی تاکید کرد: اروپایی‌ها هم اگر بخواهند از برجام دفاع کنند، لازم نیست در مسائل کشور ما دخالت کنند. این دقیقا چیزیست که آمریکایی‌ها دنبال آن هستند. جمهوری اسلامی کشوری مستقل است و حق افزایش توان دفاعی را برای خود محفوظ می‌داند درست همانطور که دیگر کشورها توان دفاعی خود را تقویت می‌کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز با تصریح این مطلب که مقام‌های اروپایی ارتباط اقتصادی با ایران را می‌خواهند و نمی‌توانند از منافعی که ایران برایشان دارد بگذرند، اضافه کرد: مسئولان کشور باید این پیام را به اروپایی‌ها منتقل کنند که ایران کشوری مستقل است و راه خود را ادامه می‌دهد. هر کشوری با ما همراه شد با او همراهی می‌کنیم و در غیر این صورت دلیلی برای همراهی آنان نمی‌بینیم.ابراهیمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم مکرر فرموده‌اند که ما خود درباره مصالح کشورمان تصمیم می‌گیریم و سیاست‌های پایداری داریم که آنها را دنبا ل می‌کنیم. ایران مستقل است و تابع هیچ قدرتی نبوده و نیست و خاصیت جمهوری اسلامی اینست که روی پای خودش بایستد و در راستای منافعش با دیگر کشورها مراودات داشته باشد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،این تجمع با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در محوطه دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد؛ شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر حقوق بشر آمریکایی" از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی حمایت کرده و جنایات آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم کردند.
یاوری معاون سیاسی فرماندار سبزوار در این تجمع گفت: جنبش اعتراضی اساتید بیدار و دانشجویان آمریکا و اروپا در مهد کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند اتفاق افتاد و دیدیم که این دولتمردان این کشور‌ها بر خلاف شعار‌های حقوق بشری خود نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی‌دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می‌کنند.
وی با بیان اینکه دولت‌های غربی که گروه‌های مظلوم فلسطینی را تروریستی می‌دانند، امروز شاهد خیزش جنبش‌های دانشجویی خود هستند جنبش‌هایی که بر خلاف نظر این دولت‌ها فلسینی‌ها را مظلوم و نه تروریست می‌دانند وجدان‌های بیداری که ظلم صهیونیست‌ها را با وجود سانسور رسانه‌ای می‌بینند و برای دفاع از ارمان این مردم به صحنه امده اند.
در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه‌ای در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین قرائت شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • یک خیزش و ۱۰ پیام
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس