Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، قاسم محمدی، شامگاه یکشنبه، در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یک رخداد بزرگ فرهنگی است که آثار بسیار مفیدی را به خود همراه دارد.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه بیش از ۸۰ ناشر با موضوعات مختلف حضور پیدا کردند و کتاب های مختلفی را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز گلستان گفت: طی هماهنگی های که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با ستاد اقامه نماز استان صورت گرفت شب شعر نماز را توانستیم در این نمایشگاه برگزار کنیم.

وی کتاب را یک یار مهربان و ماندگار یاد کرد و تصریح کرد: در مطالعه کتاب افراد از دانایی های بیشتری برخوردار می شوند.

محمدی اظهار کرد: خانواده ها باید سعی کنند تا همان گونه که برای تغذیه، پوشاک، ورزش و تحصیل فرزندان خود هزینه می کنند نسبت به مطالعه آنان هم توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: امید است در راستای ترویج و توسعه فرهنگی احکام نماز و تمام نکاتی که یک انسان برای ارتباط با خدا نیازمند است در یک کتاب معرفی شود و در اختیارافراد مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان ما قرار گیرد.

true برچسب ها : قاسم محمدی گرگان نمایشگاه کتاب گلستان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • عطر گل‌محمدی در گلستان‌های کرمانشاه پیچید
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد