Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعاهای خود علیه ایران گفت: نیروهای شبه نظامی که اکنون در عراق هستند و مبارزه آنها علیه داعش به پایان رسیده است باید به کشور خود بازگردند. آفتاب‌‌نیوز : رکس تیلرسون در یک نشست خبرس مشترک با همتای سعودی خود و در دادمه ادعاهای خود بر علیه ایران گفت: قطعا شبه نظامیان ایران که کار آن ها در مقابله با داعش در عراق به پایان رسیده است باید به کشور خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش واشنگتن پست، دونالد ترامپ نیز پیشتر و حین رقابت های انتخاباتی با هیلاری کلینتون او و دولت اوباما را مقصر ایجاد داعش در خاورمیانه دانسته بود و اذعان کرد که اکنون تنها کشوری که با داعش می جنگد ایران است.
به گزارش ایسنا محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن منزوی خواندن سیاست‌های آمریکا خاطر نشان کرد که اگر نیروهای مدافع حرم نبودند اکنون داعش در اربیل دمشق و بغداد حکومت نمی‌کرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد