Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@13:43:45 GMT

انتخاب شهردار منتخب عجولانه صورت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۱۸۰۰

انتخاب شهردار منتخب عجولانه صورت گرفت

عضو شورای شهر بیرجند گفت: انتخاب شهردار به سرعتی که انجام شد فرصت فکرو بررسی را از برخی اعضای شورا گرفت از این رو برخی شناخت کافی از شهردار منتخب نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق‌نژاد، عضو شورای شهر بیرجند در حاشیه جلسه شورای شهر امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر چرایی وجود رای‌های مخالف در انتخاب شهردار منتخب، گفت: شهردار بیرجند با هفت رای موافق و دو رای مخالف انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مخالفان اصرار بر این داشتند که شهردار بومی باشد که انتخاب شهردار به سرعت صورت گرفت.

 

عضو شورای شهر بیرجند خاطرنشان کرد: دوشنبه 24 مهر ماه رای گیری برای مطرح شدن آقای جاوید در شورای شهر مطرح شد و با موافقت اکثریت اعضا وی روز پنج شنبه 27 مهرماه در جلسه شورا حضور یافت و برنامه های خود را اعلام کرد.

 

عبدالرزاق نژاد ادامه داد: من در هر دوجلسه دوشنبه و پنج شنبه هفته گذشته حضور نداشتم که پنج شنبه شب با برگزاری جلسه اضطراری کار انتخاب شهردار به پایان رسید.

 

وی اضافه کرد: در این جلسه عنوان شد گزینه های بومی دیگری مطرح شوند اما گفته شد گزینه های دیگری برای حضور در شورا رای نیاورده اند و نباید حضور داشته باشند؛ دیگر فرصت تمام است و نباید وقت را تلف کرد.

 

عضو شورای شهر بیرجند تاکید کرد: با این همه اصرار بر گزینه بومی، نمی دانم با طی شدن چه روندی انتخاب شهردار به اینجا رسید؟

 

عبدالرزاق نژاد اضافه کرد: با رای گیری از بین افرادی که برنامه های خود را در شورا ارائه کرده اند آقای جاوید نفر اول بوده و با اکثریت آرا به عنوان شهردار انتخاب شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی از اعضای شورا ازشهردار منتخب اطلاعات کافی نداشتند از این رو برخی رای ها مخالف بود.

 

عضو شورای شهر بیرجند با بیان اینکه انتخاب شهردار به سرعتی که انجام شد فرصت فکرو بررسی را از برخی اعضای شورا گرفت، گفت: شهردار منتخب با توجه به انتخاب اکثریت گزینه مناسبی هستند و انشاء الله خواسته های مردم و اعضای شورا محقق شده و تحولی در حوزه عمرانی، فرهنگی و المان شهری دیده شود.

 

عبدالرزاق نژاد ضمن تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر همه با شهردارمنتخب مماشات دارند، گفت: ما انتظار تحول در شهر را داریم و مطالبات خود را از آقای جاوید مطرح خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: شورای شهر 50 روز گزینه های مورد نظر برای شهرداری را بررسی کرد تا گزینه ی مناسبی برای شهرداری انتخاب شود تا شاهد تحول در شهر باشیم.

 

عضو شورای شهر بیرجند ضمن بیان این‌که امیدواریم آنچه که شعار داده می شود در عمل محقق شود؛ افزود:  اگر اوضاع شهر طبق روال گذشته باشد قطعا عملکرد شهردار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی تصریح کرد: ما به عنوان عضو شورا از شهردار منتخب می خواهیم تا عملکردشان را هر سه ماه یک بار شفاف سازی کنند تا برنامه و اقدامات انجام شده و یا در دستور کار شهرداری برای مردم روشن شود.

 

انتهای پیام/ 5

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکل اینترنت در روستاها

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی عصر امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدوار هستیم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها