Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در دیدار با اعضای شورای شهر و شهرداری شهرستان نقش این دو ارگان در توسعه ورزش را مهم عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ رئیس و اعضای شورای پنجم شهر بافق به همراه شهردار این شهرستان با حضور در اداره ورزش و جوانان با رضا نارگانی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رضا نارگانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان بافق گفت: باوجود محدودیت‌های مالی در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در ورزش شهرستان رخ‌داده است.

وی نقش شورا و شهرداری را در امر توسعه ورزش مهم توصیف و خاطرنشان کرد: تصمیمات اتخاذشده به‌منظور رفع نواقص زیرساختی ورزش در شهرستان خوب بوده و امیدوارم این روند تا رسیدن به مرحله سربلندی ورزش شهرستان ادامه داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق توجه اساسی به توسعه ورزش همگانی و ارتقاء ورزش قهرمانی را ازجمله رویکردهای مهم اداره متبوع خود برشمرد و تصریح کرد: هزینه‌های ورزشی باید به سبد هزینه‌های خانوار وارد شود و این امر مستلزم ایجاد انگیزه  ورزش در خانواده‌هاست.

اعضای شورای شهر بافق نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش بر لزوم همکاری‌های مشترک و دوجانبه تأکید نمودند.

گفتنی است وعده ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی و افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری از مهم‌ترین قول‌هایی بود که اعضای شورای شهر بافق در این دیدار به رئیس اداره ورزش و جوانان دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو عصر چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: پروژه ساختمان خدماتی رفاهی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ظرف مدت سه ماه احداث می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: امید است با احداث این ساختمان شاهد توسعه روند خدمات رسانی اداره بندر و دریانوردی بندر دیلم باشیم.

وی اضافه کرد: به تازگی با پهلوگیری یک فروند بارج ۲ هزار تنی ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: در بندر دیلم متناسب با مطالبات مردمی برنامه‌های توسعه‌ای مناسبی برای رونق کسب و کار بندر نشینان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6088196

دیگر خبرها

  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد