Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان برای هر نفر 22سانتی مترمربع می باشد که78 سانتی مترمربع کمتر از میانگین کشوری است.

' مهدی مرادی ' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از ادارات و نهادهایی مانند آموزش و پرورش، سپاه، هلال احمر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت شهری که از امکانات ورزشی برخوردارند خواست در زمینه جبران کمبود فضای ورزشی با اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با احداث سالن های ورزشی توسط برخی از ادارات شهرستان از جمله آموزش و پرورش و سپاه، بخشی از نیازهای ورزشی شهرستان تیران و کرون برطرف شده است.
مرادی، احداث سالن هایی با ماهیت ورزش های رزمی و ورزش های باستانی را از نیازهای شهرستان تیران و کرون دانست و از خیران ورزشیار خواست در تامین بخشی از این نیازها بیش از پیش مشارکت کنند.
وی با اشاره به اینکه پنج هیات رزمی در شهرستان تیران و کرون فعال است، افزود: سالن اختصاصی ورزش های رزمی در این شهرستان وجود ندارد که از سال گذشته مقدمات احداث این سالن ورزشی مشارکت خیران و اداره کل ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی تختی تیران آغاز شده است.
شهرستان تیران و کرون دارای چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است.
سرانه ورزشی استاندارد طبق برنامه توسعه پنجم کشور برای هر نفر یک متر مربع است.
در این شهرستان پنج سالن ورزشی تحت نظر اداره ورزش و جوانان، 2 سالن ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش و 11 سالن ورزشی وابسته به سپاه پاسداران وجود دارد.
عملیات احداث سه استخر شنا در این شهرستان جریان دارد که یکی از آنها توسط بخش خصوصی در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می رسد.
همچنین یک استخر توسط سپاه در حال احداث است و عملیات یک استخر نیز که از سوی وزارت آموزش و پرورش در دولت نهم کلنگ زنی شده است، متوقف می باشد .
سالن اختصاصی در حال ساخت برای ورزش های رزمی تیران و کرون نیز بصورت مشارکتی احداث می شود که 50 درصد از اعتبار مورد نیاز آن توسط خیران این شهرستان و مابقی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تامین می شود.
ساخت و تجهیز این سالن ورزشی 2 سال بطول می انجامد و برای ساخت و تجهیز آن 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
شهرستان تیران و کَروَن با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
7131/ 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدیزاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال