Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@07:39:24 GMT

سرود انقلابی،سلاح مبارزه باشبیخون فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۵۰۱۴

سرود انقلابی،سلاح مبارزه باشبیخون فرهنگی است

سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت گفت: گروه سرود عاشقان ولایت یزد سرود را وسیله‌ای برای ترویج و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار داده و آن را وسیله و سلاحی برای مبارزه در شبیه خون فرهنگی انتخاب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ گروه سرود عاشقان ولایت یزد از ناحیه روح‌الله گروه سرود کشوری که آثار آن در شبکه‌های صداوسیما پخش و در کل کشور برنامه‌هایش اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اجرای کشوری برگزیده در جشنواره سراسری بسیج مدرسه عشق است که به‌عنوان گروه سرود برگزیده کشور موردتقدیر قرار گرفت و همچنین در جشنواره‌های مختلف سطح کشور حائز رتبه‌های برتر است.

سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت هدف خود را از تشکیل این گروه چنین عنوان کرد: گروه سرود عاشقان ولایت یزد سرود را وسیله‌ای برای ترویج و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار داده و آن را وسیله و سلاحی برای مبارزه در شبیه خون فرهنگی انتخاب کرده است. ما یک مجموعه تربیت محوریم  و در قالب چهار حلقه صالحین همگام با تهیه سرود‌های کشوری در حال پرورش نیرو‌های مؤمن برای دین و متعهد برای انقلاب در سنگر بسیج و مسجد هستیم.

ابوالفضل کرمانی نسب افزود: گروه سرود عاشقان ولایت یزد در سطح گزینش نیرو به سه شاخصه اصلی دقت و در حفظ و ارتقاء آن می‌کوشد هنرجو در بدو ورود به گروه سرود باید دارای اخلاق خوب و حسنه‌ای در خانه و سطح جامعه باشد و در مرحله دوم باید سطح درسی ممتازی در مدرسه داشته باشد تا بتواند در کنار آموزش‌های هنری لازم برای آینده دانش لازم را داشته باشد و مورد سوم که استعداد هنری، نه اینکه صدای خوب، هوش و گوش موسیقی برای گروه ما مدنظر نباشد، ولی ملاک برتری نیست و همه هدف گروه ما در کنار تولید آثار فاخر هنری در سطح کشور ایجاد یک بستر فرهنگی در راستای تربیت نیرو‌های مؤمن و انقلابی است.

وی در ادامه اظهار داشت: اولین موضوعی که موردتوجه است مطرح کردن مسجد به‌عنوان پاتوق و محل دیدار اعضای گروه به دلیل جذب نوجوانان و کودکان به مسجد باهدف پیوستن به گروه سرود است. ثبت‌نام اعضاء در پایگاه بسیج و شرکت در حلقه‌های صالحین در سنین مختلف با حضور اساتید و مربیان برتر استان انجام می‌شود.

کرمانی نسب مسجد را سنگر انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه مسجد و نقش آن در فعالیت‌های فرهنگی سعی کردیم تمام برنامه‌ها با محوریت نماز جماعت در مسجد باشد تا هنرجویان به اهمیت نماز و حضور در مسجد ایمان پیدا کنند و در مراحل بعدی زندگی‌شان نیز این انس و الفت با این مکان مقدس را ادامه دهند.

وی پایگاه بسیج را بهترین مکان برای کار فرهنگی بیان و تصریح کرد: به دلیل شاخصه‌ها و هدایت‌های مؤثر در پایگاه، آشنایی هنرجو باروحیه انقلابی، ارزش‌ها و آرمان‌های دینی می‌تواند برای آینده نیرویی مؤثر و مفید باشد.

سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت، آینده هنرجویان خود را مهم خواند و افزود: با توجه به اهمیت آینده اعضای گروه سعی کردیم باهدف گذاری و مشورت با اساتید حوزه، دانشگاه و به‌کارگیری نیروهای متخصص علاوه بر آموزش سرود و تولید آثار فاخر با برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، نویسندگی، تدوین و کارگردانی، نجوم، ساخت پهباد و بازدیدهای علمی در جهت پیشرفت هنرجویان گام برداریم.

انتهای پیام/ع.ع

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است