Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:20:14 GMT

دست برانکو روی نیمکت خالی شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۵۳۰۴

محرومیت طارمی و مسلمان و همچنین مصدومیت چند بازیکن باعث شد تا دست برانکو روی نیمکت خالی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس این فصل خلاف فصل گذشته نیمکت قدرتمندی داشت و برانکو بارها با تعویض‌ها شرایط بازی را به طور کلی تغییر داد. حضور بازیکنانی مثل سیامک نعمتی، رسن، منشا و محرمی روی نیمکت دست باز برانکو را به دنبال داشت و سرمربی پرسپولیس به راحتی با تغییراتی در نیمه دوم جذابیت‌های تیم‌اش را بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و در آستانه بازی حساس برابر استقلال، پرسپولیس شرایطی مشابه با فصل قبل پیدا کرده و دوباره دست برانکو برای تغییر بسته خواهد بود.

محرومیت طولانی مدت طارمی و محرومیتی که از امروز شامل محسن مسلمان شده، در کنار مصدومیت فرشاد احمدزاده، 3 بازیکن اصلی را از ترکیب برانکو خارج کرده تا بازیکنانی مثل منشا، رسن و نعمتی وارد ترکیب اصلی و جانشین این سه نفر شوند. به همین دلیل برانکو روی نیمکت فقط بازیکنانی مثل شایان مصلح و صادق محرمی را خواهد داشت و اگر برانکو باز هم اصرار به بازی ربیع خواه داشته باشد، نعمتی هم نیمکت نشین خواهد شد. در این شرایط هم برانکو روز متفاوتی نسبت به بازی‌های اخیر را تجربه خواهد کرد. به همین دلیل عجیب نیست اگر روز دربی فقط یک تغییر از سمت برانکو ببینیم و آن هم ورود نعمتی در دقایق پایانی بازی باشد.

منبع: خبرآنلاین

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.و

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد