Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، افشین خوش گوار صبح امروز در نشست کارشناسان و رابطین آسیب های اجتماعی شهرستان ها و مناطق، نقش مدیران مدارس در عملیاتی شدن برنامه های حوزه مراقبت از آسیب های اجتماعی را محوری و اثر گذار دانست.

وی گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری بر برنامه محوری قوای سه گانه و بخش های مرتبط در کاهش آسیب های اجتماعی بایستی فصل الخطاب همه باشد و از تمامی ظرفیت های در اختیار برای نیل به این مهم بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر آموزش، پیشگیری و آگاه سازی، برنامه های خود را در سه محور نهضت فرهنگی پیشگیری، مراقبت اجتماعی از دانش آموزان و توانمند سازی و آموزش برنامه ریزی کرده است.

وی یادآور شد: یکی از چالش های این حوزه عدم وجود کارشناس مستقل مراقبت از آسیب های اجتماعی در شهرستان ها و مناطق بود که با نظر مساعد و حمایت مدیرکل آموزش و پرورش استان مجوز لازم از امور اداری جهت تخصیص نیروی متخصص این حوزه از پست های بلاتصدی در هر شهرستان و منطقه صادر شد و در حال حاضر در اغلب شهرستان ها و مناطق افراد مد نظر شروع به کار کرده اند.

خوش گوار بیان کرد: افزایش نرخ پوشش برنامه به ۴۵ درصد و نیز اجرای طرح جدید نماد برای اولین بار در استان از جمله ویژگی های خاص فعالیت های اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی در سال تحصیلی جدید می باشد که هم راستا و همسو با برنامه های روتین و سالانه این بخش در سطح استان اجرا خواهد شد.

در جریان برگزاری این نشست کارشناسان حاضر به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته پرداختند و در ادامه سیاست های جدید آموزش و پرورش در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی در مدارس تشریح شد.

true برچسب ها : آسیب اجتماعی آموزش و پرورش كردستان افشین خوشگوار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است