Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با گرامی داشت هفته تربیت بدنی و برای اولین بار در بجستان مسابقات شطرنج به مدت سه روز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، شب گذشته و همزمان با گرامی داشت هفته تربیت بدنی و برای اولین بار در بجستان مسابقات شطرنج به مدت سه روز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس هئیت شطرنج بجستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار بجستان‌نیوز گفت: این دوره از مسابقات که برای اولین بار است در شهرستان برگزار میشود با حضور   40 نفر در رده سنی آزاد آقایان به صورت  انفرادی ( گرامی داشت  هفته تربیت بدنی ) با مشارکت اداره ورزش وجوانان و کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش  وهیات شطرنج بجستان ازتاریخ 27مهر ماه 96  به مدت سه روز، در هفت دور به میزبانی  کانون شهید مرادیان برگزار شد.

 

احمد آخوندی ضمن ابراز رضایت از برگزاری این مسابقات  تصریح کرد: این مسابقات در آرامش کامل، بدور از حاشیه و مطابق با رعایت کامل قوانین فیده( فدراسون جهانی شطرنج)برگزارشد که به نوبه خود قابل تحسین است و پس از برگزاری دوره هفتم،  حسن پاداشیان با کسب هفت امتیاز صاحب مقام اول این مسابقات شد که طبق اعلام قبلی با اهدای 300 هزارتومان  کارت هدیه و حکم قهرمانی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: محسن رحیمیان باکسب 5/5 امتیاز ( تعیین رتبه به روش مجموع بوخ هولز) دومین مرد این مسابقات معرفی شد و با اهدای 200 هزارتومان کارت هدیه و حکم نایب قهرمانی مورد تقدیر قرار گرفت، علی عظیم پور با کسب 5/5 امتیاز ( تعیین رتبه به روش مجموع بوخ هولز ) صاحب جایگاه سوم این مسابقات شد و از این شطرنج باز نیز با اهدای 100 هزارتومان کارت هدیه و حکم ورزشی تقدیر شد.

 

رئیس هئیت شطرنج بجستان ضمن تشکر از نفرات دوم وسوم  عنوان کرد: آقایان رحیمیان و عظیم پور (که به ترتیب حائز رتبه های دوم وسوم شدند) جوایز نقدی خودشان را به هیات شطرنج اهدا کردند تا در راستای توسعه شطرنج بجستان هزینه شود، این حرکت جای تقدیر دارد.

 

آخوندی خاطرنشان کرد: به بقیه نفرات تامقام هشتم(علی اسدی، علی ناصری، قاسم رنجبر، امان الله مرادی، امیر محمودی) لوح تقدیر همراه با کادوی فرهنگی ورزشی نفیس اهدا شد. و همچنین جهت تشویق رده های سنی زیر 18 سال به 5 نفر (امیرحسین عطاریان، سجاد منصوری، حسین عابدی ، امیررضا بخشی، امیررضا پاکدل)  لوح تقدیر و کتاب شطرنج اهدا گردید.

 

 

برای اهداء جوایز تعدای از مسئولان شهرستان درمحل برگزاری مسابقات حاضر و مراسم اختتامیه به طور رسمی برگزار شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است