Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی ، تقویت روحیه خدمتگزاری مسئولان را در گروی دلجویی ازخانواده شهدا دانست . به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ استاندار مرکزی در دیدار با خانواده شهیدان محسن و حسین فرهادی گفت: مدیران و مسئولان وظیفه دارند به پاس صبوری و قدردانی از فداکاری های خانواده معظم شهدا و جانفشانی های شهدای گلگون کفن حل مشکلات آن ها را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید محسن فرهادی 31 فروردین ماه سال 1340 در اراک متولد شد و در 23 بهمن ماه سال 1359 در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید حسین فرهادی هم پنجم مرداد ماه سال 1342 در اراک متولد شد و در پنجم مرداد ماه سال 1361 در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شد . آقازاده ، در دیدار با خانواده شهدای گرانقدر مرتضی و احمد منصوری هم ،  ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا را سبب بارور شدن درخت انقلاب اسلامی  و فراهم کردن فرصت خدمت  برای مسئولان و دولتمردان عنوان کرد . وی گفت : شهدای گرانسنگ دفاع مقدس به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای دفاع از ایران اسلامی از جان خود گذشتند . شهید مرتضی منصوری دهم خرداد ماه سال 1343 در شوشتر خوزستان متولد شد و در 29 دی ماه سال 1360در منطقه عملیاتی فتح شیاکوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید احمد منصوری هم در دهم فروردین سال 1340 در اراک متولد شد و در دهم اسفندماه سال 1359 در منطقه عملیاتی ارتفاعات بازی دراز به درجه رفیع شهادت نایل آمد. آقازاده در ادامه  به دیدار خانواده شهید مدافع حرم عبدالله خسروی رفت که در هفته ی گذشته در دفاع از حریم آل الله در سوریه به شهادت رسید . وی ، با تاکید به ادامه راه شهدای حرم گفت : وظیفه ی امروز جوانان ایرانی اسلامی است که منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در آبادانی ایرانی اسلامی بکوشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان