Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی امتداد نیوز، امید علی پارسا در همایش پاسداشت روز آمار و برنامه‌ریزی که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه برای گذار به نظام آماری مدرن دستگاههای اجرایی باید همکاری تنگاتنگی با مرکز‌ آمار داشته باشند، گفت: در سرشماری مدرن مراجعه حضوری به منازل مردم و استفاده از سایت سرشماری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در نظام آماری مدرن سرشماری به شیوه سنتی انجام نمی‌شود گفت: در این نظام برای سرشماری علاوه بر اینکه به منازل مردم مراجعه نمی‌شود به سایت سرشماری هم نیازی نیست.

رئیس مرکز آمار ایران افزود: در نظام ثبتی مبنا خود دستگاههای اجرایی تولیدکننده ریزداده‌های مورد نیاز برای برنامه‌ریزی کشور هستند.

وی در خصوص آمار اشتغالزایی ۱٫۵ میلیون نفری که به نقل از معاون اول رئیس جمهور در رسانه‌ها منتشر شده بود گفت: من هیچ جا در سخنان آقای جهانگیری ندیدم که به عدد اشتغال 1.5 میلیون نفری اشاره کرده باشند اما به هر حال این موضوع در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته است.

رئیس مرکز آمار ایران گفت: در اسناد بالادستی آمار کشور بر تبدیل قانون مرکز آمار به قانون آمار کشور تاکید شده است.

ادامه دارد…

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی در استوری نوشت؛

امروز فرصتی دست داد تا پس از مدت ها با جمعی از دوستان به دل طبیعت برویم. واقعا هوای این روزهای تهران و اطراف آن دلچسب است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902605

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور