Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فراگیر شدن پرداخت های الکترونیکی و ایجاد زیر ساخت های دولت الکترونیک در کشور و لزوم استقرار امکانات مورد نیاز جهت تحقق این هدف اما هنوز بسیاری از بخش های شهرستان کهنوج از حداقل های مورد نیاز این امر بی بهره اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوباد ، روزانه  مردم روستاهای اطراف شهرستان کهنوج برای فراهم کردن مایحتاج ضروری زندگی به شهر  تردد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از روستاهای شهرستان کهنوج از بسیاری از امکانات بی بهره مانده اند.

اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مطالبه مردم و همت مسئولان در اغلب نقاط شهرستان کهنوج امکانات اولیه زندگی اعم از مسکن مناسب، امکان حمل و نقل مناسب و بهینه، لوله کشی آب، لوله کشی گاز، برق، تلفن، دسترسی به مواد غذایی سالم و کافی و... مهیا شده است اما علی رغم وجود بسیاری از امکانات اولیه در روستاهابسیاری از نیازهای به‌روز روستائیان نادیده گرفته شده است.

در روستاهای متوسط و کوچک کهنوج عدم وجود بانک یا حتی دستگاه های خودپردازشاهدیم.و در روستاهایی که پست بانک در حال فعالیت است مشکلاتی را برای مردم ایجاد نموده است.

ولی تاکنون هیچ گونه اقدامی از سوی بانک برای تاسیس یک شعبه و یا باجه و حتی خودپرداز که از ضروریات اساسی این مردم است صورت نگرفته و مردم باید برای انجام و دریافت خدمات بانکی کیلومترها مسافت را طی کنند.

یکی از اهالی مردم بخش چاه مرید کهنوج می گوید یک مددجوی کمیته امداد برای دریافت مستمری خود که کلا چهل هزار تومان است باید پنجاه هزار تومان هزینه کند.تا به بانک برسند.
به همین دلیل مردم به ناچار برای دریافت وجه باید به خودپردازهای شهرستان کهنوج  مراجعه کنند.

با فراگیر شدن پرداخت های الکترونیکی و ایجاد زیر ساخت های دولت الکترونیک در کشور و لزوم استقرار امکانات مورد نیاز جهت تحقق این هدف اما هنوز بسیاری از بخش های شهرستان کهنوج  از حداقل های مورد نیاز این امر بی بهره اند.

هرچند وجود یک دستگاه خودپرداز به دلیل وجود دستگاه های متعدد در شهرها امری عادی و روزمره به نظر برسد اما این مساله در روستاها و بخش های  از شهر همچون آرزویی دست نیافتنی است.

انتظار می رود مسئولین مربوطه جهت تحقق خواسته عموم مردم این مناطق اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود خلیل عضو تیم مذاکره کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات دانشجویان با اداره دانشگاه کلمبیا گفت: ما از شب گذشته به مدت ۱۱ ساعت با اداره دانشگاه درباره خواسته‌های خودمان مذاکره کردیم که شامل قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با دانشگاه‌های رژیم اشغالگر و شرکت‌هایی است که در کشتار ملت فلسطین دست دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: دانشگاه (کلمبیا) درباره ذکر هر چیزی که وجهه بین المللی اسرائیل را مخدوش کند، لجبازی می‌کند و ما هم اصرار داریم که این درخواست، خواست اصلی مردمی است که در اینجا حضور دارند و این خواسته را کنار نخواهیم گذاشت. حتی اگر ما را تهدید کنند که نیرو‌های گارد ملی یا پلیس را خواهند آورد، ما در اینجا خواهیم ماند تا به این خواسته‌ها برسیم. ما هم اکنون بر مذاکرات درباره چارچوب‌هایی تمرکز می‌کنیم تا مشخص شود که در جدول زمانی نزدیک و نیز در بلندمدت، می‌توانیم به چه چیز‌هایی برسیم. ما با دانشگاه برای تعیین کردن این چارچوب‌ها کار می‌کنیم، اما بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم. 

محمود خلیل ادامه داد: این تحصن در نهایت، برای یاری رساندن به مردم غزه و مردم فلسطین است و ما تا زمان رسیدن به همه این خواسته‌ها، در اینجا خواهیم ماند. می‌خواهیم به خواسته‌های خود چه با مذاکره و چه با فشار‌های بیشتر و بیشتر بر دانشگاه برسیم تا خواسته‌های بیشتری از ما را محقق کند.

 

دیگر خبرها

  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است