Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی-بازیکن تیم تاسیسات دریایی گفت: فکر نمی‌کردم که پیروزی تیم ما در اصفهان منجر به برکناری سرمربی گیتی‌پسند شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وحید شمسایی در خصوص پیروزی تیمش در خانه گیتی‌پسند و صدرنشینی درلیگ برتر فوتسال گفت: «به طور حتم وقتی مقابل رقیبت آن هم زمانی که بازی به میزبانی آن تیم برگزار می‌شود به پیروزی می‌رسید خیلی دلچسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی در شهری به دست آمد که تماشاگران پرشوری دارد و مقابل تیمی بود که مدیریت بسیار خوب و کادرفنی قوی داشت.»

او ادامه داد: «خوشبختانه با برنامه‌ریزی خوبی که داشتیم به خواسته‌مان رسیدیم و بازی خیلی مهمی را بردیم. حالا صدرنشین هستیم و باید در ادامه با دقت بیشتری با حریفان مواجه شویم. بازی با گیتی‌پسند تمام شده و از امروز به بازی سختی که با مس سونگون داریم فکر می‌کنیم و خود را آماده این بازی خواهیم کرد.»

سرمربی - بازیکن تاسیسات دریایی در مورد گلزنی‌اش برابر گیتی‌پسند اظهارداشت: «سعی می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم. هفته‌های قبل هم موفق به گلزنی شدم ولی گلزنی اثر دارد که در پایان به پیروزی تیم منجر شود. ما در تیم‌مان بازیکنان گلزنی همانند مهدی جاوید، مهران عالیقدر و ... داریم. علاوه بر گلزنی نکته‌ای که برای ما اهمیت دارد این است که بازیکنان در خدمت تیم باشند و مثمرثمر عمل کنند.»

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تاسیسات نباید اسیر غرور کاذب شوند، بیان داشت: «بالاخره بازیکنان تیم باید بدانند که در چه لیگ سختی بازی می‌کنند. در لیگ برتر فوتسال رفتن به صدرجدول اتفاقی است که برای تیم‌های زیادی رخ داده ولی ماندن و حفظ رتبه نخست تا پایان فصل تا رسیدن به قهرمانی برای هر تیمی انجام نشده است. بازیکنان ما اگر می‌خواهند جایگاه اول را حفظ کنند باید از فضای پیروزی که در اصفهان برابر گیتی‌پسند به دست آوردند، خارج شوند. ما در لیگی به رتبه اول رسیده‌ایم که شاید تیم‌های بهتری از ما به خاطر بدشانسی در جایگاه نخست نیستند.»

شمسایی درباره اخراج علی افضل از سرمربیگری گیتی‌پسند پس از شکست برابر تاسیسات دریایی تصریح کرد: «من فکر نمی‌کردم که پیروزی تیم ما در اصفهان منجر به برکناری سرمربی این تیم شود. بعد از بازی هم وقتی متوجه شدم علی افضل برکنار شده به او پیام دادم که بداند ارزش‌های او با این تصمیم مدیریت گیتی‌پسند کم نمی‌شود. بالاخره فوتسال هم ورزشی حرفه‌ای است و در دنیای حرفه‌ای فوتسال که بسیار بی‌رحم است اتفاقات بدی از این دست می‌افتد و به طور کلی من از برکناری افضل ناراحتم و راضی به اخراج همکارم نبودم.»

سرمربی - بازیکن تاسیسات دریایی درباره وضعیت لیگ برتر فوتسال بیان داشت: «بارها گفته‌ام که لیگ برتر فوتسال ما به لحاظ نیروی انسانی و استعداد جلوتر از امکانات و زیرساخت‌هایی است که در اختیار داریم. در این چند ساله با وجود قهرمانی‌هایی که به دست آمده و رسیدن به رتبه سوم جهان در جام جهانی انتظار می‌رفت فاصله‌های امکانات‌مان با تیم‌های نامدار جهان کمتر شود ولی کار خاصی انجام نشده است و امیدوارم روزی بیاید که قدر استعدادهای فراوانی که در فوتسال ایران وجود دارد را بدانیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان