Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات از بازیکن تیمش دفاع کرد و گفت: پشت سر مهران عالیقدر نماز می خوانم.

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی درباره پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برابر گیتی پسند در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال و کسب قهرمانی نیم فصل، گفت: هر دو تیم بازی خوب و جانانه ای انجام دادند. خوبی این مسابقه این بود که هیچ تیمی «پا پس نمی‌کشید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با هرکسی صحبت کردم از این مسابقه و کیفیت بالای آن تعریف می کرد. در نیمه اول، گیتی پسند به مراتب از ما بهتر بود ولی در نیمه دوم آنها دنبال ما دویدند و توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی - بازیکن تاسیسات دریایی با بیان اینکه پیروزی بر گیتی پسند در اصفهان کار سختی است، گفت: بخصوص اینکه علی افضل سرمربی این تیم باشد. در گیتی پسند همه چیز روتین شده است. این تیم از مدیریت گرفته تا سرمربی و بازیکنان هیچ چیزی کم ندارد. این مسابقه برای هر دو تیم ۶ امتیازی بود ولی خوشبختانه با آنالیزی که داشتیم، به پیروزی رسیدیم. گیتی پسند از جمله تیم هایی بود که فیلم چهار مسابقه را برای آنالیزش تماشا کردم. می دانستیم از کجا به گیتی پسند ضربه بزنیم و خوشبختانه بازیکنان از همان نقاط، به این تیم ضربه زدند.

شمسایی درباره آسیب دیدگی گونه صورتش هم گفت: دست احمد عباسی در جریان بازی به صورتم خورد و گونه‌ام اندازه توپ تنیس شده است. دندان‌هایم هم آسیب دید ولی فوتسال همین است و چنین برخوردهایی طبیعی است.

وی در ادامه با اشاره به رفتار تماشاگران گیتی پسند که باعث توقف بازی هم شد، گفت: فقط باید به مهران عالیقدر، بازیکن تیممان تبریک بگویم. او یک بازیکن کاملا اخلاقی است که در برابر توهین ها، هیچ عکس العملی نشان نداد. مهران بازیکنی است که مثل یک برادر می شود از او چیز یاد گرفت. از باشگاه تاسیسات خواستم که از مهران به خاطر رفتار خوبش در بازی با گیتی پسند تقدیر کند. همچنین کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ هم شب گذشته در فرودگاه گفت که از عالیقدر به خاطر رفتارش تقدیر می شود.

شمسایی درباره توقف بازی و حضورش کنار تماشاگران گیتی پسند یادآور شد: هواداران به من محبت داشتند و می گفتند مهران عالیقدر کاری کرده که باعث تشنج در سکوها شده است. خود من با مهران صحبت کردم. او آدم صادقی است و گفت که هیچ کاری کرده است. مهران آدمی است که من روی اسمش قسم می خورم و پشت سرش نماز می خوانم.

سرمربی تاسیسات خاطرنشان کرد: من به همراه مهدی جاوید، مصطفی نظری، مجید رئیسی و مهران عالیقدر همگی پیش از این در اصفهان بازی و به عناوین قهرمانی هم رسیده بودیم. من هیچ موقع حمایت مردم اصفهان را در بازی های جام باشگاه های آسیا و روزهای خوبی که در این شهر داشتم فراموش نمی کنم.

وی درباره قهرمانی تاسیسات در نیم فصل هم تاکید کرد: با این عنوان حتی یک قرص نان هم به شما نمی دهند و شما را در صف جلو نمی کشند. با این حال، از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار گرفتیم. حالا صدرنشین جدول هستیم و باید ۱۳ هفته سخت، از این جایگاهمان دفاع کنیم.

شمسایی در پایان درباره برکناری علی افضل سرمربی گیتی پسند بعد از باخت به تاسیسات هم گفت: ناراحت کننده ترین خبر برای یک مربی، برکناری همکارش است. من هم از شنیدن این خبر ناراحت شدم. به افضل پیامک زدم و به خاطر زحماتی که برای فوتسال کشیده است، تشکر کردم. با این حال این راه در فوتسال ادامه خواهد داشت.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند. - اخبار ورزشی -

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!