Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تکلیف محسن مسلمان برای دربی مشخص نیست، گفت: توافقی برای تمدید قرارداد نداشته ایم.

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین ظهر امروز پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: یک بار دیگر به خاطر بازی سخت با نفت به بازیکنانم تبریک می گویم. همه از قبل انتظار داشتند که ما برنده شویم اما ساده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانم شخصیت یک تیم برنده را داشتند. 

وی ادامه داد: وحید امیری مشکل مصدومیت مختصر دارد اما برای دربی آماده می شود. فرشاد احمدزاده را نداریم چون عمل جراحی کرده است. طارمی را هم نداریم. در مورد محسن مسلمان هم چیزهایی شنیده ایم اما نمی دانیم تکلیف چه می شود.

برانکو ادامه داد: خوشحالیم به خاطر دربی. این بازی ثروت فوتبال ایران است و بازیکنان به خاطر همین بازی خوشحال هستند و تلاش می کنند.

وی در مورد کری که شفر برای دربی خوانده است گفت: ایشان مربی با تجربه و پخته ای هستند. اگر کری نخوانند باید چکار کنند؟ نمی توانند بگویند می بازند. باید هم کری بخوانند. ما هم کری می خوانیم و دوست داریم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه برای بازیکنان غایبش جایگزین دارد گفت: طبیعتا جانشین داریم. حداکثر اعتماد را به این بازیکنان داریم. کادر فنی قوی و کادر بازیکنان مطمئن داریم و قطعا با تمام توان به میدان خواهیم رفت. 

وی در مورد یک روز کمتر استراحت کردن بازیکنانش گفت: درست است اما برای دربی همه باید زندگی شان را بگذارند. این دربی شرایط متفاوتی دارد. ما در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشتیم اما این بازی شرایط خاصی دارد و همه باید برای این بازی آماده شوند. 

برانکو در مورد حاشیه های پیرامون این تیم گفت: در مورد مسلمان هنوز به طور رسمی چیزی به باشگاه اعلام نکرده است. اینها مسائلی نیست که بشود تاثیرگذار باشد. هر کسی که می خواهد در دربی به میدان برود باید دویست برابر انرژی بگذارد. اتفاقات حاشیه ای هم هیچ تاثیری در این بازی ندارد.

وی در مورد افت روحی تیمش در دیدارهای اخیر گفت: در لیگ قهرمانان آسیا که خوب نتیجه گرفتیم و تا جمع چهار تیم برتر آسیا رفتیم. در لیگ برتر هم که جزو تیم های بالای جدول هستیم و دو بازی کمتر داریم. در جام حذفی هم که یک پله بالا رفتیم. کدام تیم مثل ما نتیجه گرفته است؟ فقط می توانم به بازیکنانم تبریک بگویم به خاطر این نتایج. شاید برخی انتظار دارند ما هم بازیها را ۱۰ بر هیچ ببریم. اگر قرار باشد تیمی در بهتری شرایط روحی باشد ما هستیم. 

برانکو در پاسخ به پرسش که آیا نمی خواهید در مورد تمدید قراردادتان صحبت کنید گفت: فعلا این موضوع جایی برای صحبت کردن ندارد. شرایط طوری است که فعلا توافقی در این مورد صورت نگرفته است. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیش بینی اش از نتیجه دربی گفت: همه دربی هایی که من بودم عالی بودند. حتی بازی که صفر بر صفر هم شد بازهم خوب بود. وظیفه ما این است که بیشترین رضایت و شادی را به هواداران هدیه کنیم. انتظار یک بازی خوب و جوانمردانه را دارم. اگر گل ها هم بیشتر باشد طبیعی است که تماشاگران لذت بیشتری خواهند برد. 

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید با هم وحدت داشته باشند و تیم باشند. همیشه تیم واجب تر و مهمتر از فرد است. وقتی تیم با بحران مواجه شود با روحیه تیمی می شود این بحران را برطرف کرد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازهم تمایل دارد در فوتبال ایران کار کند گفت: این مسائل را فعلا بی خیال شوید! بماند برای بعد. نمی دانم کدام مربی خارجی بیشتر از من در ایران بوده است. من اینجا احساس بسیار خوبی دارم. مردم بسیار عالی هستند و یه ذره هم ایراد و انتقاد ندارند. اگر غیر از این بود الان اینجا نبودم. 

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم