Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در گناوه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر احمدی صبح دوشنبه در افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای اظهار داشت: به همت وزارت آموزش و پرورش سالانه بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز و معلم ورزش در اوقات فراغت به صورت مسابقات بین کلاسی و رقابت‌های مختلف درون کلاسی و بین پایه ای در یک دوره زمانی مشخص با توجه به امکانات مدرسه و ویژگی های اقلیمی منطقه به ورزش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۸ هزار دانش آموز در سطح شهرستان در ۱۱۷ مدرسه دولتی و غیر دولتی در حال تحصیل هستند که حدود ۱۲ هزار نفر از این دانش آموزان در این المپیاد ورزشی فعالیت دارند.

احمدی بیان داشت: المپیاد ورزشی درون مدرسه که با مشارکت حداکثری دانش آموزان در سطح مدارس انجام می پذیرد، می‌تواند عامل مهمی در کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی باشد.

وی تصریح کرد: المپیاد ورزشی در رشته‌های فوتبال، والیبال، هندبال، شطرنج، تنیس روی میز، طناب زنی، طناب کشی، دو میدانی و بازی های بومی و محلی در سه مقطع تحصیلی برگزار می شود.

 مدیر آموزش و پرورش گناوه یادآور شد: جای خوشحالی و خوشبینی است که مسئولین شهر  به‌ویژه فرماندار و بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین با شور و شوق در المپیادهای ورزشی حضور می‌یابند و باعث شادی و شور بیشتر دانش آموزان می‌شوند و ما انتظار حضور اولیای دانش آموزان را در این برنامه‌ها داریم چرا که باعث رغبت و انگیزه در دانش آموزان می‌شود.

غلامرضا خدری کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه نیز گفت: المپیاد ورزشی باعث محوری کردن فعالیت‌های تربیت بدنی و فراگیر کردن فعالیت‌های جذاب تربیت بدنی و ورزش در مدرسه و همچنین پر نشاط کردن فضاهای آموزشی مدارس می‌شود.

خدری بیان داشت: المپیاد ورزشی با هدف ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی و سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان و کمک به انس بیشتر دانش‌آموزان با فعالیت‌های ورزشی، ورزش همگانی و قهرمانی است.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه تصریح کرد: شناسایی استعدادهای ورزشی و ترویج اصول ورزش جوانمردانه و آموزه‌های پهلوانی و منش اخلاقی دانش آموزان و فعال بودن مدارس در خارج از ساعات برنامه درسی از دیگر اهداف المپیاد ورزشی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.
نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.
در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.
نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش اموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنندومعلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش اموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان