Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: پنجمین دوره انتخابات اعضای شوراهای هیأت های مذهبی در رده شهرستان های این استان پنجم آبان جاری همزمان با سراسر کشور، برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات اعضای شوراهای هیأت های مذهبی روز جمعه از ساعت 8 در حوزه های تعیین شده در سطح شهرستان ها برگزار می شود، افزود: در مجموع 102 نفر برای عضویت در شورای هیات های مذهبی شهرستان ها نامزد شده اند که قرار است از بین آنان 51 نفر به عنوان اعضای اصلی و 16 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزایش مدیریت مشارکتی و تلاش برای مشارکت و همکاری های مردمی، ایجاد انسجام و تقویت وحدت و هماهنگی فکری و عملی در فعالیت هیأت های مذهبی و ارائه راهبردهای عملی جهت زدودن آسیب ها توسط نیروهای مردمی هیأت ها را از جمله اهداف راه اندازی شوراهای هیأت های مذهبی برشمرد و اظهار کرد: هیأت های مذهبی با در اختیار داشتن هزاران عضو فعال، بزرگ ترین شبکه فرهنگی تبلیغی جهان تشیع هستند و از جایگاه و ظرفیت های فوق العاده بالایی در ترویج و توسعه فرهنگ و معارف دینی برخوردارند.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه راه اندازی شوراهای هیأت های مذهبی، ابزار نظارتی موثر بر این تشکل های فراگیر مردمی را فراهم می کند، افزود: حسب اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولیت ساماندهی هیأت های مذهبی بر عهده این سازمان گذاشته شده است.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر حدود یک هزار و 500 هیأت مذهبی در سطح استان زنجان ثبت شده است که از این تعداد حدود یک هزار و 200 هیأت فعال هستند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند