Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به تشریح یک هزار و ۷۰۲ جسد در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه، عنوان کرد: از این تعداد ۳۵۲ نفر زن و یک هزار و ۳۵۰ نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛علی سلیمانپور، با اشاره به آمار حوادث منجر به فوت در استان اصفهان، اظهار کرد: فوت ناشی از برق گرفتگی در طول شش ماه گذشته با کاهش روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول، با بیان اینکه امار فوتی های استان در طول این شش ماه 17 مورد بوده است، خاطرنشان کرد: در طول مدت مشابه سال گذشته 21 مورد مرگ ناشی از برق گرفتگی در استان صورت گرفت که یک نفر زن و مابقی مرد بودند.

وی در رابطه با مرگ ناشی از غرق شدگی در استان، تصریح کرد: در طول شش ماه گذشته  ۴۱ مرد و سه زن بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به افزایش مرگ و میز  ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ابراز کرد: در سال گذشته ۳۱ نفر شامل سه زن و ۲۸ مرد بر اثر غرق شدگی جان باختند که آمار سال جاری با افزایش حدود ۲۵ درصدی روبرو بوده است.

سلیمانی پور در رابطه با دیگر آمار مرگ ناشی از حوادث استان، خاطرنشان کرد: بیشترین علت مرگ غیر طبیعی در استان اصفهان بر اثر حوادث ناشی از تصادفات بوده است.

وی با اشاره به تشریح یک هزار و ۷۰۲ جسد در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه، عنوان کرد: از این تعداد ۳۵۲ نفر زن و یک هزار و ۳۵۰ نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درضد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن