Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه «وحدت» عامل مهمی در تقویت توان بازدارندگی کشورمان است، گفت: وحدت نیروهای مسلح، مردم را امیدوار و دشمنان را ناامید می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» در همایش «ارتش و سپاه با محوریت وحدت، همدلی و همبستگی» که در ستاد فرماندهی نزاجا در حال برگزاری است، اظهار داشت: امیر حیدری از زمان آغاز فرماندهی خود در نیروی زمینی ارتش در بحث وحدت، قدم‌های زیادی را در جهت همکاری و هماهنگی بیشتر میان نیروهای زمینی ارتش و سپاه برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برگزاری این همایش از سوی نیروی زمینی ارتش جای تقدیر و تشکر از ایشان و همکارانشان دارد.

سردار پاکپور با بیان اینکه وحدت عامل مهم بازدارندگی محسوب می‌شود، افزود: ما در درون نیروهای مسلح از اوایل انقلاب تاکنون وحدت کامل داشتیم و این را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مشاهده کردیم، اما نشان دادن وحدت امید را در مردم و ناامیدی را در دشمنان در پی خواهد داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: باید علاقمندی‌ها را ابراز و رسانه‌ای کنیم تا دشمنان بدانند که نیروهای مسلح همچون گذشته در کنار هم با صلابت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گفت: الحمدلله دشمن هیچگاه نتوانسته توطئه‌های خود را در نیروهای مسلح رسوخ دهد و ما همواره با وحدت و همکاری در صف مقدم مقابله با بحران‌ها حضور داشته‌ایم و خواهیم داشت.

سردار پاکپور گفت: ارتش و سپاه در اوایل انقلاب با وحدت و همکاری یکدیگر جلوی عناصر ضد انقلاب ایستادند و جنوب و غرب را از عناصر ضدانقلاب پاکسازی کردند.

وی با بیان اینکه پاکسازی جاده بانه - سردشت کار بسیار دشواری بود چرا که دشمن نمی‌خواست به هیچ وجه آن را از دست بدهد، افزود: یک گردان از تیپ هوابرد در آنجا آمده بود و با رشادت تمام هم‌دوش برادران پاسدار خود بیست و یک روز جنگیدند تا به اول جاده سردشت رسیده و این جاده را پاکسازی کردیم.

فرمانده نزسا گفت: اگر بعد از عملیات رمضان و بدر از هم جدا شدیم به دلیل تقسیم کار بود، اگر اینطور نبود ارتش و سپاه یگان‌هایی را در طول عملیات‌های دیگر تحت امر یکدیگر قرار نمی‌دادند، مثلا در کربلای پنج از زرهی ارتش به سپاه مامور بودند.

وی با تاکید بر اینکه عامل و مبدا وحدت میان نیروهای مسلح امام راحل بودند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافقین شعار انحلال ارتش را دادند، اما امام این اجازه را ندادند. اگر امروز دشمن نمی‌تواند، طرح‌ها و ایده‌های خود را در غرب آسیا اجرا کند، به برکت وحدت میان نیروهای مسلح و وجود نیروهای انقلابی در منطقه است.

سردار پاکپور در پایان گفت: دشمنان ما گروه‌های تروریستی را تشکیل و آموزش دادند و پول و سلاح در اختیارشان گذاشتند و اگر فرزندان این ملت و نیروهای مستشاری نبودند وضعیت منطقه اینگونه نبود که اکنون داعش در حال نابودی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین گفت اوکراین به دلیل کمبود مهمات با وضعیت دشواری در میدان نبرد روبروست.

«الکساندر سیرسکی» فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین روز شنبه اعلام کرد که وضعیت نیروهای اوکراینی در میدان نبرد رو به وخامت است.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین تاکید کرد که اعضای ائتلاف ناتو را از وضعیت دشوار عملیاتی و راهبردی اوکراین در میدان نبرد مطلع کرده است.

سیرسکی افزود که ارتش اوکراین اکنون به راکت، مهمات و تجهیزات نظامی غرب برای نبرد با روسیه نیاز دارد.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین روز شنبه در اظهاراتی تصدیق کرد که نظامیان ارتش اوکراین باوضعیت دشواری در خط مقدم نبرد مواجه هستند.

فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین در پیامی در شبکه تلگرامی خود نوشت: وضعیت در منطقه ای که نیروهای اوکراینی در آنجا مشغول عملیات هستند، همچنان دشوار است.

سیرسکی تاکید کرد که نیروهای نظامی روسیه در این مناطق از ظرفیت نیروی هوایی خود و همچنین برتری موشکی و مهمات توپخانه ای خود بهره می برند.

کد خبر 6090287

دیگر خبرها

  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد