Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   «مصطفی مدبر» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تیم های استقلال، پرسپولیس و تیم ملی که از ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدارهای خود استفاده می کنند، شرایط خود را برای بلیت فروشی مطرح کردند. اما بهتر بود بلیت فروشی به یک بخش واگذار می شد.
وی اظهار داشت: پیش از این قرار بود که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به نمایندگی از این دو باشگاه و تیم ملی، موضوع فروش بلیت الکترونیکی ورزشگاه آزادی تهران را با همان تقسیمات عددی که مطرح کردند، انجام و فقط اجاره بهای ورزشگاه را از محل فروش آن دریافت کنیم که در این مسیر، تغییراتی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدبر اواخر تیر ماه امسال گفته بود که تفاهمنامه ای بین باشگاه های استقلال، پرسپولیس، سازمان لیگ و شرکت توسعه با هدف واگذاری بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه آزادی به این شرکت امضا شده که بعد از برگزاری مناقصه عمومی انجام می شود.
براساس آیین نامه فدراسیون فوتبال، درصدی از درآمد بلیت فروشی به شرکت مجری و مابقی به تیم های مختلف لیگ برتر پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی توضیح داد: در آن مقطع یک شرکت خصوصی، قراردادی را به مدت 11 سال با سازمان لیگ فوتبال ایران با دریافت 35 درصد از محل بلیت فروشی، منعقد کرد و قرار بود برای تجهیز بلیت فروشی ورزشگاه آزادی تهران مبلغی را هزینه کند.
وی اضافه کرد: اکنون دو سال از آن 11 سال می گذرد که در این مدت این شرکت فقط بلیت فروشی آزادی را انجام داده است که البته شرایط قرارداد نیز به نفع فوتبال نبود. براساس آن تفاهمنامه قرار بود سازمان لیگ با شرکت مجری قرارداد خود را فسخ یا اقاله (نادیده انگاشتن) کند تا پس از آن شرکت توسعه بلیت فروشی را انجام دهد؛ اما دوستان موفق به فسخ قرارداد با مجری نشدند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز مصرانه اعلام کرد زمانی بلیت فروشی را می پذیرد که تکلیف قرارداد با مجری بلیت فروشی مشخص شود، زیرا به لحاظ حقوقی نمی شد قرارداد را به منتقل کرد. اکنون فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یک طرفه قرارداد خود را با مجری فسخ کردند و بلیت فروشی را به دو باشگاه واگذار کردند که این اقدام خوبی است.
وی اظهار داشت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمادگی انجام فرآیند بلیت فروشی را با انجام تمهیدات لازم برای سرخابی ها و تیم ملی دارد و از طرفی چون شرکت توسعه مالک ورزشگاه آزادی است، می تواند تمهیدات امنیتی بهتری در این ورزشگاه داشته باشد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی