Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@03:56:22 GMT

ماموریت اصلی شستا از زبان نوربخش

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۶۸۴۸

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ماموریت اصلی شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) نگهداری سرمایه بیمه شدگان و ایجاد ارزش افزوده برای این سازمان است.

خبرگزاری ایسنا: دکتر سید تقی نوربخش در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شستا گفت: در ماه جاری بیش از ٤٢٠٠ میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرده ایم که تأمین این هزینه بدون اتکاء به دولت افتخار بزرگی برای سازمان تأمین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نوربخش ادامه داد: تشکیل شستا در درجه اول برای پرداخت بدهی دولت بوده است و به دلیل محدودیت نقدینگی بخشی از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی به صورت بنگاه منتقل شده است.

وی با بیان اینکه از مدیرانی که در این سالها در شستا همکاری داشته اند، تشکر می کنم، گفت: همه آنها با انگیزه ارتقای سرمایه بیمه شدگان کار خود را انجام دادند و تلاش زیادی برای تحقق اهداف و برنامه ها داشتند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: شستا با مدیریت صحیح و مدیران پاکدست کمترین مسائل و عارضه را داشته است و انضباط مالی شستا جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: با نگاه جدیدی که ریاست جمهوری نسبت به شستا دارد، این مجموعه که از بهترین مدیران هستند و بسیاری از اعضای هیات مدیره جدید شستا در این مجموعه سابقه فعالیت و کارنامه موفقیت آمیزی داشته اند برای ارتقاء همه جانبه شستا دعوت شده اند و امیدواریم این مجموعه بتواند در راستای خدمت رسانی بهتر و ارتقاء سرمایه سازمان تأمین اجتماعی عملکرد درخشانی داشته باشد.

دکتر نوربخش گفت: مهندس ترکان، رئیس هیات مدیره شستا نیز نقش اساسی در مدیریت شستا خواهد داشت. حضور وی فرصتی تاریخی برای شستا است که شرایط آن کاملا برای ریاست جمهوری تبیین شود.

مهندس علی اکبر ترکان، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) نیز در این مراسم گفت: در شستا کارهای زیادی صورت گرفته است و از راهنمایی و مشورت همه مدیران این مجموعه استفاده خواهیم کرد.

مهندس ترکان افزود: این مسئولیت برای دوره ای بر عهده ما قرار گرفته است و امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیتها برای تحقق برنامه ها اقدام شود.

مهندس مرتضی لطفی، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی( شستا) نیز در این مراسم گفت: چون در دوره گذشته مدیریت شستا عضو هیأت مدیره بوده ام شهادت می دهم که کارهای بسیاری انجام شده است و جا دارد که از زحمات مدیران گذشته تشکر کنیم.

لطفی افزود: مهمترین اولویت شستا حفظ و ارتقای دارایی و سرمایه کارگران است.

مدیرعامل شستا گفت: امیدوارم در جهت تامین انتظارات سازمان تامین اجتماعی و تجهیز منابع منشأ اثر باشیم و با وحدت و انسجام به اهداف مجموعه دست یابیم.

مهندس رضا نوروززاده مدیرعامل سابق شستا نیز در این مراسم گفت: روزی که در شستا کار را شروع کردیم هجمه های زیادی وجود داشت و برای پاسخگویی به نمایندگان مجلس و مراجع قانونی پاسخگویی مناسبی انجام شد و شفافیت مالی ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی با بیان اینکه افزایش سرمایه ۳۷۰۰ میلیارد تومانی تاپیکو در این دوره انجام شد، گفت: مجامع همه شرکتها تا پایان شهریور برگزار شد و در روزهای اخیر نیز مجمع شستا برگزار شد.

نوروززاده گفت: شستا متعلق به جامعه کارگری و از مصادیق عینی حق الناس است و سالم اداره کردن شستا دغدغه همیشگی ما است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان در نشست هم اندیشی معاونت حقوقی و امور دولت و مجلس، اظهار داشت: یکی از کار‌های ویژه‌ی هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود.
 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، افزود: بار‌ها اعلام کرده ایم که این موضوع کاملا اجتماعی و فرهنگی است، ولی هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

سردار رادان با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تاثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهدند که دشمن تا پشت درب خانه‌های ما آمده و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم.

وی ادامه داد: امروز فراجا ۴۰ ماموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این ماموریت‌ها ۱۰ الی ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ ماموریت را به درستی انجام داد و یکی از این‌ها برخورد با بی حجابی است.

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند