Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- صفدری با اشاره وضعیت گذشته شرکت گفت: زماینکه من شرکت بیمه ما را تحویل گرفتم 24 میلیارد تومان مالیات بدهکار بود ، 33 میلیارد تومان ارزش افزوده بدهکار بود که بنده مالیات 24 میلیارد تومانی را به 700 میلیون تومان کاهش دادم ، ارزش افزوده 33 میلیارد تومانی را به 660 میلیون تومان رساندم حتی از پاداش سال 95 خود هم گذشتم ؛اما همچنان با بی مهری سهامدار روبرو بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش ریسک نیوز،مجید صفدری ، مدیر عامل شرکت بیمه ما ، در گفتگو با خبرنگار ریسک نیوز و در خصوص زمزمه های رفتن وی ازبیمه ما گفت : به هر روی هر آمدنی رفتنی دارد اما من هر جا که باشم در خدمت توسعه و ارتقاء صنعت بیمه خواهم بود.
وی ضمن تشریح عملکرد خود در بیمه ما اذعان داشت: مهم این است که من در زمان ورودم به این شرکت چه تحویل گرفتم و اکنون چگونه شرکت را تحویل می دهم.
صفدری با اشاره وضعیت گذشته شرکت گفت: زماینکه من شرکت بیمه ما را تحویل گرفتم 24 میلیارد تومان مالیات بدهکار بود ، 33 میلیارد تومان ارزش افزوده بدهکار بود که بنده مالیات 24 میلیارد تومانی را به  700 میلیون تومان کاهش دادم ، ارزش افزوده 33 میلیارد تومانی را به 660 میلیون تومان رساندم حتی از پاداش سال 95 خود هم گذشتم ؛اما همچنان با بی مهری سهامدار روبرو بودم.
به گفته وی این رفتار ها یعنی عدم حمایت از نیروهای جوان و بی توجهی به رفتار حرفه ای و کارنامه عملکردی .
صفدری با بیان اینکه تمام تلاش خود را جهت اجرای برنامه های هدف گذاری شده انجام دادم ،  اذعان داشت: متاسفانه دخالتهای سهامدار بیش از این اجازه فعالیت را نمی داد.
به گفته وی متاسفانه دخالت سهامدار در هیات اجرایی شرکتهای بیمه در صنعت نهادینه شده و امیدواریم که با پیاده سازی آیین نامه حاکمیت شرکتی که چندی پیش از سوی شورای عالی بیمه مصوب شد ، این چالش در صنعت برطرف شود و حقوق کلیه ذینفعان در نظر گرفته شود تا درنهایت حقوق بیمه گزاران رعایت شود.
صفدری در گفتگو با خبرنگار ما اذعان می دارد که از ابتدای ورود به شرکت بیمه ما به جای حمایت و پشتیبانی حرفه ای با بی محبتی و عدم حمایت و پشتیبانی مواجه بودم چرا که به نظر می رسد خط فکری دوستان بانک ملت با من متفاوت بود از روز اول سهامدار عمده به جای حمایت و پشتیبانی شمشیر را از رو بستند و گویا به جای در نظر گرفتن کارنامه و عملکرد فنی و اخلاق حرفه ای بیشتر خط و خطوط فکری برایشان مهم بوده است .
 صفدری ضمن انتقاد از تداوم رویه های مدیریت سنتی در صنعت بیمه گفت: ایا ما توانسته ایم به جر ثالث و درمان فروشی ، خلق روش های نوینی را در صنعت کلید برنیم؟ اما متاسفانه به جای کمک به پیاده سازی مدیریت نوین ، نیروهای جوان صنعت نیز مورد بی مهری قرار می گیرند.صفدری با بیان اینکه 45 شعبه در شرکت سهامی بیمه ما ایجاد کردیم ، گفت: هدف ما صرفا قرار دادن یک میز در شعبه بانک نبود؛ بلکه هدف ایجاد شعبه هایی بود که بتوانیم ضمن نظارت بر عملکرد نمایندگی ها بتوانیم خدمات مناسبی در راستای اهداف شرکت به مشتری ارایه دهیم.به گفته وی طی مدت حضور من در بیمه ما،  این شرکت موفق به اخذISO از یک شرکت آلمانی شد .
صفدری با بیان اینکه تمام فرایندها و دستورالعمل های شرکت در این مدت تدوین شد ، اظهار داشت: از جمله آیین نامه بازیافت ، آیین نامه ارتقاء شغلی ، آیین نامه پرداخت کارانه و پاداش ، همچنین ایجاد اتاق فکر برای تولید محصولات جدید که منجر به طراحی بیمه نامه مسئولیت مدنی پلنگ ایرانی شد که این عملکرد در راستای ایفاء مسئولیتهای اجتماعی صورت پذیرفت.
 وی با اشاره به اینکه  در حال حاضر بیمه ما در رتبه 15 صنعت بیمه قرار داردف خاطر نشان ساخت: بیمه ما در سال گذشته توانست بالاترین EPS در صنعت بیمه را پرداخت کند به طوریکه به ازاء هر سهم 170 ریال سود پرداخت کردیم ،حساب سازی و سود سازی نکردیم  در این راستا  اولین شرکتی بودیم که روش مثلثی را پیاده کردیم ضمن اینکه  بیمه مرکزی کفایت ذخایر ما را تایید کرده است.
صفدری اذعان داشت ک در حال حاضر توانسته ایم 770  میلیارد تومان نقدینگی (cash)  در سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت اعمال کنیم چرا که با پول مردم ساختمان و زمین که قابلیت نقد شوندگی ندارد خریداری نکردیم چون معتقدیم این پول مردم نزد ما امانت است و موظیم از ان نگهداری کنیم تا در زمان پرداخت خسارت بهینه عمل کنیم.
وی با بیان اینکه بیمه ما چهارمین شرکت در بورس به لحاظ سودآوری و ششمین شرکت به لحاظ بازده سرمایه است ، عنوان داشت:از مهمترین عملکرد دوره مورد اشاره پالایش شبکه فروش بود در این راستا اموزش نوین  نمایندگی هارا کلید زدیم به طوریکه این اموزش ها صرفا در راستای صدور و خسارت نبود بلکه اموزش مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ، اموزش فروش و ... نیر در دستور کار قرار گرفت.
صفدری با اشاره به فعالیتهای شرکت در حوزه مارکتینگ و بازار یابی اذعان داشت : در توسعه برند سازی با تمرکز بر روشهای نوین هدف گذاری شد و  اهداف پیش بینی شده محقق گشت.وی با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به بیمه گزاران بر این نکته تاکید کرد که در سال گذشته شرکت متبوعش توانسته کمترین میزان شکایت از بیمه گزاران را برای خود ثبت کند.صفدری با تاکید بر ضرورت رضایتمندی مشتری اذعان داشت که در مدت حضورش در بیمه ما توجه ویژه به پرسنل شرکت در دستور کار قرار گرفت در زمینه افزایش حقوق ، پاداشها ، مکانیزه شدن پرداختها ، پرداخت وام، ایجاد انگیزه برای پرسنل جهت افزایش چسبندگی سازمانی  و ...
صفدری تاکید کرد : علی رغم عدم حمایتها با بازاریابی و مارکتینگ علمی ثابت کردیم می توان یک شرکت را برند کرد این در حالی است که به دلیل تسلط مدیران سنتی ،برند سازی علمی در صنعت بیمه مورد توجه قرا نگرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد که شخص جایگزین وی برنامه هدف گذاری شده در قالب نقشه راه را تداوم بخشد زیرا این شرکت متعلق به مردم است و باید توانمندی ان حفظ شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد اظهار کرد: تلاش دولت این است که حق و حقوق کارگران ادا شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم انجام سریع کار‌های رفاهی و پرداخت تسهیلات مربوط به قشر کارگر تاکید کرد و افزود: مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول به فعالیت هستند، سریعتر و با کیفیت‌تر، برطرف شود.

وی با بیان اینکه کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست، گفت: مسئولان مشکلات قشر کارگری را احصا و به دنبال رفع آن باشند.

فعالیت ۱۴۳ هزار کارگر بیمه شده در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این نشست گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان مخاطب این اداره کل بوده و از خدمات وزارت کار، بهره‌مند هستند.

فرزاد پیشکاری  از بررسی  سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها توسط هیات‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند.

در حال حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ تعاونی با ۱۸۶ هزار عضو و ۱۸ هزار شاغل در استان وجود دارد.

از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت به هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است