Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@14:32:48 GMT

۲۲۳ مرکز اقامتی در استان اردبیل فعال است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۷۳۲۸

۲۲۳ مرکز اقامتی در استان اردبیل فعال است

به گزارش امتداد نیوز از اردبیل، قادر تقی‌زاده ظهر امروز در جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری دوره‌های آموزشی هتلداری در اردبیل اظهار داشت: دوره آموزش هتل‌داری با حضور استاد برجسته حوزه هتل‌داری کشور در روزهای 24 و 25 آبان‌ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه موسسه هنر سیر عالی قاپو در برگزاری این دوره مشارکت دارد، افزود: این دوره آموزشی در سرعین و یا مرکز پذیرایی عالی‌قاپو برگزار می‌شود که در زمینه مکان برگزاری این دوره پس از انجام هماهنگی های لازم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: تمامی مراکز اقامتی مجاب شده‌اند که برای تمدید پروانه فعالیت در این دوره آموزشی حضور یابند و از آموزش‌های ارائه شده در این دوره در راستای توسعه کیفی خدمات‌رسانی‌ها به گردشگران استفاده کنند.

تقی‌زاده بیان کرد: در این دوره مدیران هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرهای استان با جدیدترین شیوه ها و اصول هتل‌داری آشنا می‌شوند که این آموزش‌ها نقش و تاثیر بسزایی در ارتقای کیفی خدمات هتل‌ها و مراکز اقامتی استان ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲۳ مرکز اقامتی در استان اردبیل افزود: در استان اردبیل ۳۱ هتل، ۸۶ هتل آپارتمان و ۱۰۰ مهمان پذیر دایر است که تلاش و اهتمام جدی داریم تا با ارائه خدمات مناسب و مطلوب در این مراکز اقامتی زمینه‌ساز افزایش هر چه بیشتر حضور گردشگران در استان باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: آموزش در حوزه گردشگری از اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی است که در استان اردبیل نیز در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام شده است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

قرار بود پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری خبرنگار ما از مسئولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است