Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوزیل در فصل جاری در هر 19 دقیقه یه فرصت ایجاد کرده است.

طرفداری – با وجود انتقاداتی که تا پیش از بازی آرسنال با اورتون از مسوت اوزیل عنوان شده است، بر طبق آمار، او بهترین شروع خود در لیگ برتر را تجربه کرده است.

به گزارش میرر، بر اساس فرصت هایی که اوزیل توانسته در هفت بازی ابتدایی فصل جاری ایجاد کند، زمانی که به ثبت رسانده با زمان مشابه در فصل 2015/16 برابری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن فصل در شرایط مشابه، اوزیل در 587 دقیقه بازی، توانسته بود 31 فرصت ایجاد کند که معادل ایجاد یک فرصت در هر 19 دقیقه است.

در فصل جاری او توانسته دقیقاً معادل همان تعداد دقیقه برای هر فرصت، یعنی 25 فرصت در 478 دقیقه را به ثبت برساند. در عین حال، او سه پاس گل کمتر نسبت به آن فصل برای هم تیمی های خود تهیه کرده است.

در مقام مقایسه، در هفت مسابقه ابتدایی لیگ برتر در فصل 2013/14 اوزیل 22 فرصت در 608 دقیقه ایجاد کرد (یک فرصت در هر 27 دقیقه). این آمار در 557 دقیقه بازی در فصل 2014/15 به 14 فرصت می رسد (معادل یک فرصت در هر 40 دقیقه) و در فصل 2016/17 در 530 دقیقه بازی تعداد فرصت های ایجاد شده توسط اوزیل 18 عدد است (یک فرصت در هر 29 دقیقه).

تعداد فرصت های ایجاد شده توسط اوزیل پس از نه بازی در فصل جاری، با برخی از دیگر از بهترین بازیسازان، لیگ قابل قیاس است. کوین دی بروین با ایجاد 30 فرصت تا به اینجای کار در صدر جدول فرصت سازان قرار دارد اما با در نظر گرفتن قالب تعداد دقایق برای ایجاد هر فرصت، او شش دقیقه پشت سر اوزیل قرار می گیرد. دیگر بازیکنی که فرصت های بیشتری نسبت به اوزیل برای هم تیمی هایش ساخته، داوید سیلوا با ایجاد 26 موقعیت گل است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و وستهم در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهم عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

جرد بوون در دقیقه ۴۳ و میکائیل آنتونیو در دقیقه ۷۷ برای وستهم گلزنی کردند.

در مقابل اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۸ و آلفونس آرئولا (گل به‌خودی) در دقیقه ۶۵ گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم کد خبر 748510

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم