Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@22:08:16 GMT

هجوم در پردیس چارسو

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۷۸۴۳

هجوم در پردیس چارسو

رکنا: فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری ۱۵ آبان ماه رونمایی می‌شود.

فیلم سینمایی«هجوم» تازه‌ترین ساخته شهرام مکری 15 آبان ماه در پردیس سینمایی چارسو رونمایی می‌شود.

 

این فیلم سینمایی Movie پس از گذشت بیش از یک سال از تولید، بالاخره در 19 مهرماه امسال پروانه نمایش دریافت کرد، اما به علت عدم پذیرش حذف بخش‌هایی از فیلم توسط شهرام مکری، «هجوم» در گروه هنر Art و تجربه به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم سینمایی«هجوم» چهارمین اثر شهرام مکری در مقام نویسنده و کارگردان است.

این فیلم درباره یک تیم ورزشی آماتوری و مربی‌شان است. اعضای تیم رازی برای پنهان کردن دارند و گروهی در جست‌وجوی پیدا کردن سرنخ‌هایی از این ماجرا هستند.

بابک کریمی، محمد ساربان، لوون هفتوان، عبد آبست، الاهه بخشی، پدرام شریفی، مهدی اعتماد‌سعید، بهزاد دورانی، میلاد رحیمی، فراز مدیری، سجاد تابش، محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیاد برهانی، مجید یوسفی، اسماعیل گرجی، علی میری، رامتین هوشمند، محمد تقی‌زاده فرید، مجید اسدی، سهیل سمیعی و زهرا سلیمانیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از :نویسندگان فیلمنامه: شهرام مکری، نسیم احمدپور، طراح صحنه: امیر اثباتی، طراحان لباس: امیر اثباتی، نازنین توسلی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مدیرصدابرداری: پرویز آبنار، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح جلوه‌های ویژه بصری: پیمان خاکسار، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، برنامه‌ریز ودستیار اول کارگردان: اسما ابراهیم‌زادگان، مدیربدلکاری: ارشا اقدسی، عکاس و فیلمبردار پشت‌صحنه: عبدالرضا نیکو، دستیار تولید: جواد سلیمانی، مدیر تدارکات: حسن صفری، عماد طاهری.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «رخنه» به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی غفاری در ابتدای پروژه و سپس حمیدرضا لوافی، در ۳۰ قسمت در گروه تولیدات حادثه‌ای مرکز سیمافیلم تولید شده است.

داستان سریال «رخنه» مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه‌رو می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» عبارتند از: مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه، حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی تدوین و آلبرت آراکلیان موسیقی.

سریال «رخنه» از امشب سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیانوش عیاری: سریال «۸۷ متر» از شبکه یک روی آنتن می‌رود اعلام برنامه‌های نمایشگاه کتاب در تلویزیون

دیگر خبرها

  • خزاعی: انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم