Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران درباره حضور خود در سازمان شهرها و حکومت‌های محلی متحد (UCLG)  به خبرنگار برنا گفت: اجلاس منطقه ای سازمان شهرها و حکومت‌های محلی متحد (UCLG  که از حکومت های محلی و شهرداری ها تشکل می شود و این ارکان نقش بسیار مهم و موثری دارند، به نمایندگی از شهر تهران شرکت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در ادامه با بیان اینکه در این اجلاس برروی موضوعات مرتبط با توسعه پایدار فعالیت می شود بیان کرد: شهرداری تهران بعنوان مسئول کمیته فرهنگی و اجتماعی در این اجلاس حضور پیدا کرد. 

فخاری ادامه داد: موضوعی که بعنوان سخنران مطرح کردم، از کارآفرینی بعنوان یک رویکرد راه گشا برای بن بست های اجتماعی و اقتصادی شهری صحبت کردم و در این مقاله از کارافرینی اجتماعی تا اقتصادی، فردی تا سازمانی با تاکید بر استفاده از زنان و جوانان برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان مطالبی عنوان کردم. 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: همچنین در این مقاله به این موضوع اشاره شده بود که زنان کارآفرین در ایران نقش پیشران دارند و می توانند در تحولات تاثیرگذار باشند که خوشبختانه این مقاله با استقبال روبرو شد.

او در ادامه گفت: رییس دوره ای این اجلاس خانم فاطما شاهین از شهرداران قدرتمند ترکیه است. نکته ای که در این اجلاس وجود داشت و ما هم باید به آن توجه کنیم، نقش بسزای دیگر زنان شهردار ترکیه ای در این اجلاس بود.

فخاری در پایان گفت: با توجه به سابقه تمدن و ظرفیت و توان زنان متخصص ما باید حضور پررنگی تر چه به لحاظ شهرهای عضو در اجلاس و چه حضور زنان داشته باشیم.

خبرنگار: دارا نثاری

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی در ۳ شهرستان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد و ۲۷۵ سورتی پرواز برای امدادرسانی به روستاهایی که مسیر ارتباطی آنها قطع شده، ادامه دارد.

وی افزود: در سیل و آب‌گرفتگی استان‌های یزد و اصفهان هم از شب گذشته، خدمات امدادی لازم، ارائه شده است.

کد خبر 6088068

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور