Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: پای تعدادی از مدیران و کارکنان سیستم بانکی در پرونده های کلان مفاسد اقتصادی در استان کرمان باز است.

به گزارش ایسنا، یدالله موحد در جمع قضات دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان اظهار کرد: همانگونه که مفسدین اقتصادی بی رحمانه در حال غارت اموال و منافع عمومی هستند، دستگاه قضایی نیز با شدت و قاطعیت تمام جلوی غارتگران بیت المال خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه متاسفانه پای تعدادی از مدیران و کارکنان سیستم بانکی در پرونده های کلان مفاسد اقتصادی در استان کرمان باز است، تصریح کرد: چندین سال است که جامعه با تهدید مفاسد اقتصادی مواجه است و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز به موقع تذکرات لازم را در این زمینه صادر کرده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تاکید کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مقابله با مفسدین اقتصادی یک جهاد همه جانبه را می طلبد.

موحد خطاب به قضات استان کرمان با بیان اینکه تهدید مفاسد اقتصادی باید جدی گرفته شود، گفت: سلامت اجتماعی جامعه در گرو مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است و در این راستا با همکاری دستگاه قضایی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی دستگاه های اطلاعاتی استان اقدامات مناسبی در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • لبه تیغ
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!