Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران ـ ایرنا ـ مدیر کل پدافند غیرعامل استان تهران گفت: رزمایش ملی قطع برق 120 مرکز حیاتی، مهم و حساس استان، 8 آبان و همزمان با هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استانداری تهران، عزیزالله خسروجردی در جلسه برنامه ریزی هفته نکوداشت پدافند غیرعامل افزود: 6 تا 12 آبان هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بیش از 185 برنامه در حوزه هفته پدافند غیرعامل در استان تهران برگزار می شود گفت: برگزاری سناریو حمله شیمیایی در 11 آبانماه در ایستگاه مصلا، سخنرانی ائمه جماعات مساجد استان از ششم تا 12 آبان و مانور دورمیزی و عملیاتی مقابله با رخدادهای شیمیایی با سناریو گاز کلر در شهر تهران از جمله برنامه های بزرگداشت این هفته است.
به گفته خسروجردی برگزاری رزمایش سایبری و برگزاری رزمایش دانش آموزی در 72 مدرسه منتخب تهران از جمله با حضور یک هزار دانش آموز هنرستان پیام منطقه 5 غرب تهران از دیگر برنامه های این هفته است.
وی گفت: همانند سال های گذشته بیلبوردهای حمل و نقل جاده ای استان تهران به منظور بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی این حوزه جانمایی شده و برنامه ملی پدافند غیرعامل هشتم آبانماه با حضور سردار جلالی و مسئولان لشگری و کشوری در سالن همایش های صدا و سیمای استان تهران برگزار خواهد شد.
خسروجردی گفت: همایش ملی به منظور ایمن سازی زیرساخت های مراکز حیاتی،حساس و مهم و اماکن شهری در 6 آبانماه برگزار خواهد شد و دانشگاه صنعتی شریف میزبان برگزاری این همایش است.
وی ادامه داد: در روز هفتم آبانماه همچون سال های گذشته جشنواره سلمان فارسی برگزار خواهد شد و همه مقالات علمی و موضوعات پدافند غیرعامل که در دبیرخانه جشنواره بررسی و منتخب شده اند ارائه می شوند.
نشست برنامه ریزی برگزاری هفته نکوداشت پدافند غیرعامل به ریاست خسروجردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان با حضور اعضای ستاد و جمعی از مدیران استانداری تهران برگزار شد.
تهرام 6139**1625
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار: محسن فتاحی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود