Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس اداره دامپزشکی اسلامشهر از برخورد قاطع این اداره با جگرکی‌های دوره‌گرد این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، دکترمحمدجعفرپور گفت: فعالیت این افراد بدون نظارت اداره دامپزشکی و بدون رعایت موارد بهداشتی انجام می‌شود و قطعا خطری و تهدیدی برای سلامتی شهروندان می باشد و باعث شیوع بیماری‌های مشترک میان انسان و دام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که جگرکی های سیار و دوره‌گرد و دست فروشان مواد غذایی از جمله تهدیدات سلامتی شهروندان محسوب می شوند، افزود: این افراد معمولا پس از غروب آفتاب و تا نیمه های شب به دور از چشم ماموران بهداشتی دامپزشکی و سایر دستگاه های ذیربط بصورت دوره گرد اقدام به عرضه اغذیه مختلف از جمله جگر و سایر فرآورده های خام دامی می‌کنند که با موازین بهداشتی سنخیتی ندارد.
رئیس دامپزشکی شهرستان اسلامشهر ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی، شبکه بهداشت درمان و سایر دستگاه ها در فرآیند شناسایی این افراد و برخوردسریع و جمع آوری آنها گفت: اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر آمادگی جهت اجرای گشت های مشترک بهداشتی داشته که این امید می‌رود با یک چنین بازدید هایی عرضه فرآورده های خام دامی و سایراغذیه غیر مجاز و غیر بهداشتی بر چیده شود.
شهرستان اسلامشهر در جنوب‌غربی استان تهران میان پایتخت و شهرستان بهارستان قرار گرفته و جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر را در خود جای داده‌است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: اکبرکریمی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/7251 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در همایش فرهنگیان این شهرستان با اشاره به ساخت ۴ واحد آموزشی در این شهرستان گفت: این واحد‌های آموزشی با اعتبارات دولتی و مشارکت خیران در شهر صومعه سرا، تولم شهر ، گوراب زرمیخ و روستای تنیان سخته می‌شود.
سید کاظم دلخوش افزود: در سال تحصیلی جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز طرح‌های ورزشی و بهداشتی، ایمن سازی سالن‌های ورزشی، خرید وسایل ورزشی و بهداشتی هزینه شده است.
وی همچنین از پیگیری و تلاش نمایندگان مجلس برای احقاق حقوق فرهنگیان ، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان خبرداد.

دیگر خبرها

  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی