Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از عجب شیر، سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اعزام دانش‌آموزان این شهرستان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان عجب شیر در قالب پنج اتوبوس‌ راهی مناطق عملیاتی کشور شدند تا با مفهوم ایثارگری رزمندگان اسلام، بیش‌ازپیش آشنا ‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  روحیه ایستادگی و شهادت عامل و رمز موفقیت رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود افزود: امنیت و آسایش امروز را مدیون خون مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستیم و باید راه آنان دا ادامه دهیم.

فرمانده سپاه عجب شیر راهیان نور را یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است که باید نهایت بهره‌برداری از اعزام راهیان نور در مقابل برنامه‌های دشمنان به کمک همه دست اندرکاران برنامه‌ریزی شود.

وی با تاکید بر اینکه دوران دانش‌آموزی بهترین فرصت برای تربیت آموزه‌های انقلابی و اسلامی است، گفت: بخش مهمی از شخصیت انسان در سال‌های تحصیل و مدارس شکل می‌گیرد و برای تمام دوران زندگی تثبیت می‌شود.

هنرور به اهدف اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: آشنایی با ایثارگری، جانفشانی و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب، به نسل امروز از اهداف اعزام است.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر، با اشاره به لزوم حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمان‌های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص، بسیار ارزشمند است.

وی در پایان با بیان اینکه این دانش آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدای شمالغرب کشور در آذربایجان غربی بازدید خواهند کرد تصریح کرد:شرکت کنندگان در این اردو با حضور در مناطق عملیاتی پیرانشهر ضمن بازدید از این مناطق با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها درکشور

 در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور رگبار و رعد و برق رخ شاهد خواهیم بود. بارش ها در جنوب و شرق کشور شدتی بیشتری دارند.بارندگی‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، اراک، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، خوزستان، هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویر احمد ادامه دارد.بارش‌ها در برخی از مناطق شهری موجب آب گرفتگی معابر شد،و هشدار سطح نارنجی برای برخی از مناطق توسط سازمان هواشناسی صادر شده است. همچنین بیشترین بارش‌ها مربوط به استان ایلام با ۴۸ میلیمتر است.جمعه ۱۴ اردیبهشت در نوار غربی کشور رگبار و رعدوبرق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. جمعه بارش در غرب و جنوب غرب شدت خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید