Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@22:12:31 GMT

کامیون وارد مغازه ای در سه راه آذری شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۰۸۵۴

کامیون وارد مغازه ای در سه راه آذری شد

کامیونت حین حرکت در سه راه آذری، ناگهان از مسیر اصلی خارج و وارد یک مغازه شد.

ایران آنلاین / ساعت 4:26 بامداد امروز حادثه تصادف در سه راه آذری به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه 70 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، به محل حادثه اعزام شدند.محمد وثوق؛ افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیونت ایسوزو حین حرکت در خیابان، ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و پس از ورود به پیاده‌رو به شدت با کرکره‌های یک باب مغازه، دیواره بانک و علمک گاز حاشیه پیاده‌رو برخورد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راننده چهل و پنج ساله این وسیله نقلیه که از ناحیه قفسه سینه، دست و پاها دچار مصدومیت شده بود قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی خود را به خارج از اتاقک کامیونت رسانده بود.افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق کامیونت را قطع کردند و پس از جلوگیری از نشتی گاز شهری علمک گاز و ایمن‌سازی کامل، راننده مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی به عوامل اورژانس تحویل دادند.بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی پس از انتقال کامیونت به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت و اقدامات بعدی به کارشناسان راهور و عوامل شرکت گاز تحویل دادند./ تسنیم 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟