Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:06:21 GMT

آخرین رخدادهای پلیسی آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۹۰۳۱

آخرین رخدادهای پلیسی آذربایجان غربی

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سرهنگ اسدالله مالکی در مورد آخرین رخدادهای پلیسی استان گفت: کارگاه مبل سازی در شهرستان خوی دچار آتش سوزی شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه میزان خسارات وارده ۵ میلیارد ریال برآورد شده است و علت اصلی آتش سوزی در حال بررسی است.

وی افزود: ۸۱۳ ثوب البسه قاچاق خارجی از محل دپوی آن در ارومیه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: ۳۷۵ نخ انواع سیگار قاچاق از یک دستگاه وانت سایپا در محور شوط - چالدران توسط ماموران انتطامی شهرستان شوط کشف شد که ارزش کالاهای مکشوفه ۶۸۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

مالکی گفت: هزار و ۳۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید در محور خوی - سلماس از یک دستگاه وانت سایپا توسط ماموران انتطامی شهرستان سلماس کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی ادامه داد: دوهزار و ۴۰۰ ثوب البسه قاچاق خارجی توسط ماموران انتظامی شهرستان مهاباد از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور مهاباد - ارومیه کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: ارزش کالاهای کشف شده ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و یک وسیله نقلیه از قاچاقچیان توقیف شده است.

وی ضمن بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت‌های قاچاق ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: این سوخت‌ها به شرکت ملی نفت استان سمنان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد قاچاق سوخت بوده است.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: کشف هزار لیتر سوخت از خودرو سواری سمند در حوزه میامی و کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل از کامیون تانکر دار شهر سمنان دیگر کشفیات حوزه سوخت بوده است.

وی بابیان اینکه از یک سارق حرفه‌ای در گرمسار ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد، افزود: دستگیری مزاحم فضای مجازی در سمنان نیز دیگر رویداد پلیسی شبانه روز گذشته بوده است.

کد خبر 6087384

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد