Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - شفر برای دور زدن دفاع حریف از ضربات سر علی قربانی استفاده می‌کند.

به گزارش وبسایت نود، بازی با نساجی، اولین محک جدی شفر در استقلال بود. سرمربی آلمانی بازی به بازی ایده‌هایش را در استقلال تمرین و اجرا می‌کند. یکی از این ایده‌ها استفاده از قدرت سرزنی علی قربانی است. مهاجمی که در دوران منصوریان بیشتر در تلاش بود که با جابه‌جایی‌های مداوم، دفاع حریف را سردرگم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی شفر برخلاف منصوریان خیلی نمی‌خواهد که قربانی توی عمق فرار کند. قربانی در این بازی بیشتر به عقب می‌آمد تا از قد بلند و توانایی‌اش روی توپ‌های هوایی استفاده کند. 

یکی از تاکتیک‌هایی که شفر در بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی تمرین می‌کرد، این بود که از دفاع توپ‌های مستقیم به حمله ارسال شود. قربانی کمی به عقب می‌آمد تا ضربه سر اول را بزند. مقصد توپ‌های هوایی قربانی، کناره‌های زمین بود. قربانی توپ‌ها را ضربه می‌زد و در این فاصله، حداقل دو بازیکن فرار می‌کردند به جایی که قربانی توپ را فرستاده.

 

فلش آبی علی قربانی است. فلش قرمز استقلالی‌هایی که به عمق دفاع حریف می‌زدند.

استقلال به کمک همین تاکتیک شفر چند موقعیت گل ساخت. حتی ضربه سری که فرشید اسماعیلی به تیر دروازه نساجی زد هم از همین راه بود. از دفاع توپ هوایی به زمین نساجی ارسال شد. قربانی با ضربه سر آن را به کنار محوطه جریمه فرستاد. شجاعیان به آن منقطه یورش برد و توپ را روی دروازه نساجی سانتر کرد. فرشید اسماعیلی هم با ضربه سر دروازه نساجی را تا آستانه فروپاشی پیش برد که تیر دروازه جلوی گل شدن توپ را گرفت. یا اولین حمله جدی استقلال در نیمه دوم هم از همین تاکتیک به دست آمد که در نهایت خود علی قربانی توپ را با شوت به بیرون زد. قبل از شفر، سپاهان در سالی که ابراهیم توره را داشت هم از همین تاکتیک استفاده می‌کرد. بازی مستقیم از دفاع، ضربه سر مهاجم بلند قامت، فرار وینگرها به گوشه زمین، و در نتیجه؛ دور خوردن دفاع حریف.

استقلال در دربی هم می‌تواند از همین فرمول استفاده کند. هافبک‌های پرسپولیس ضعف زیادی در زدن ضربات سر دارند و ضربه سرهای قربانی می‌تواند بلای جان تیم برانکو شود.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم

ضربه‌سر کاوه رضایی گل اول سپاهان را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت بلند رامین راضائیان به کاوه رضایی و ضربه‌سر محکم وی درون دروازه استقلال ملاثانی آرام گرفت.

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی

کد خبر 748163

دیگر خبرها

  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!