Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو از اوضاع تیمش پیش از دیدار با استقلال گفت.

طرفداری- برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید واقعاً نمی‌دانم داستان چیست و فقط شنیده‌ایم که محسن مسلمان محروم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

بار دیگر به بازیکنانم بابت عملکرد خوب‌شان در دیدار سخت با نفت تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه انتظار بازی راحتی را برای ما داشتند، اما دیدید چقدر بازی سختی بود. بازیکنان ما در بازی با نفت نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و با شایستگی راهی مرحله بعد جام حذفی شدند و الان هم آماده برگزاری دربی بزرگ هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیمش در آستانه دربی هشتاد و پنجم تهران یادآور شد:

امیری کمی درد دارد و آدام همتی هم وضعیتش نامشخص است. فرشاد احمدزاده را قطعاً در دربی نداریم و می‌دانید که مهدی طارمی هم محروم است. در مورد مسلمان هم یک چیز‌هایی شنیده‌ایم که نمی‌تواند بازی کند. واقعاً نمی‌دانم داستان چیست و فقط شنیده‌ایم که محروم است. باید ببینیم در مورد مسلمان تکلیف چه خواهد بود.

برانکو با تأکید بر اینکه دربی همیشه جذابیت خاص خودش را دارد، خاطر نشان کرد:

خوشحالیم از اینکه یک دربی جذاب دیگر را تجربه می‌کنیم. این بازی همیشه از زیباترین بازی‌هاست و بازیکنان در طول فصل به خاطر حضور در این بازی تمرینات خود را با انگیزه بالا دنبال کرده و خود را آماده می‌کنند. به عقیده من دربی ثروت فوتبال ایران است.

وی در واکنش به اظهارات اخیر شفر مبنی بر اینکه پیش از این در یک بازی مقابل تیم برانکو پیروز شده است و برای این مربی کروات کری خوانده است، تصریح کرد:

بله یک بازی در آلمان بود که شرایط تیم او بهتر بود و بازی را بردند. اینکه او کری خوانده چیز عجیبی نیست. نکند شما توقع داشتید شفر بگوید ما دربی را می‌بازیم؟! به‌هرحال طبیعی است که شفر کری بخواند و این اصلاً عجیب نیست.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا برای شفر کری می‌خواند یا نه، اضافه کرد:

دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد، اما عملکرد بازیکنان در زمین خیلی مهم است و در واقع آنها در زمین می جنگند. ما مربیان هم سعی می‌کنیم به بهترین شکل تیم‌مان را هدایت کنیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه برای غایبین تیمش در دربی جایگزین دارد، افزود:

برای هر بازیکن غایب‌مان جانشین خوب داریم و در واقع به تک تک بازیکنانی که داریم ایمان و اعتماد دارم. خوشبختانه نیمکت قوی و کادر قوی در اختیار داریم و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی در مورد اینکه تیمش قبل از دربی یک روز کمتر از استقلال استراحت می‌کند، گفت:

به‌هرحال ما درگیر مسابقات لیگ قهرمانان بودیم و برنامه‌ بازی‌های‌مان متفاوت بود. این مسئله اگرچه برای ما مشکل‌ساز شده است، اما هیچ توجیه قابل قبولی نیست. محرومیت، مصدومیت و... این چیزها معنایی ندارد و همه باید با تمام وجودشان برای موفقیت در دربی تلاش کنند.

برانکو در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال بحرانی‌تر است، گفت:

نمی‌دانم در خصوص چه موضوعی صحبت می‌کنید! بهتر است در این خصوص واضح بگویید.

خبرنگاری که این موضوع را مطرح کرده بود، خاطر نشان کرد که منظورش محرومیت محسن مسلمان است که روی روحیه بازیکنان و کادرفنی نیز تأثیر می‌گذارد، خاطرنشان کرد:

محرومیت مسلمان هنوز به باشگاه ابلاغ نشده و این موضوعی است که ما هم در رسانه‌ها با آن مواجه شدیم. با این حال فرقی به حال ما ندارد، چون هر بازیکنی که به زمین می‌رود و در ترکیب است، باید 200 درصد آمادگی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط تیمش مانند بعد از بازی با الاهلی است یا نه، اظهار داشت:

به نظرم ما تاکنون نتایج درخشانی کسب کرده‌ایم. در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی رسیدیم و نتایج خوبی گرفتیم، در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کردیم و در لیگ هم بالای جدول هستیم، در حالی که دو بازی هم کمتر انجام داده‌ایم. باید به تیم پیکان هم تبریک بگویم که به بالای جدول آمده است و ما اکنون کنار آنها قرار داریم، اما بعید می‌دانم تیمی توانسته باشد مانند ما نتیجه بگیرد. شاید انتظار دارید ما همه بازی‌ها را 17 بر صفر ببریم؟! اما من از شرایط تیمم راضی‌ام.

برانکو در خصوص اینکه آیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد یا نه، گفت:

فعلاً بحثی در این خصوص نیست و تصمیمی نگرفته‌ایم.

وی در واکنش به این سؤال که دربی‌های پس از او همیشه پرگل بوده که یک برد 4 بر 2 برای پرسپولیس و 3 بر 2 برای استقلال رقم خورده و آیا این دربی هم پرگل خواهد شد، خاطرنشان کرد:

بله، همین‌طور است. همه دربی‌ها عالی بود، حتی همان بازی که بدون گل شد. ما باید شادی را به هواداران بدهیم و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به دنبال این هستند که هواداران‌شان از بازی لذت ببرند. مطمئناً اگر گلی هم بزنیم، دربی قشنگ می‌شود و طبیعتاً هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه کدام فاکتور باعث پیروزی تیمش مقابل استقلال خواهد شد، گفت:

به نظرم فضای حاکم بر تیم و اطراف تیم. همه باید وحدت داشته باشند و تیم اهمیت داشته باشد. اگر منافع تیم را به منافع فردی ترجیح بدهیم، مسلماً حتی اگر دچار بحرانی هم شویم، با روحیه تیمی از بحران عبور می‌کنیم.

ادامه دارد ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید