Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری شرکت پینین فارینا که از طراحان دارای کلاس جهانی طراحی خودرو است، به همراه سازندگان و طراحان توانمند داخلی، توسعه پلتفرم برای تنوع بخشی به سبد محصولات را آغاز کرده است.


برهمین اساس و به منظور تحقق اهداف در بخش طراحی پلتفرم و توسعه محصول، نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید با عنوان «Early Supplier Involvement» با حضور نمایندگانی از شرکت پینین فارینا و نمایندگان شرکت‏های طراح و سازندگان داخلی و خارجی، صبح روز چهارشنبه سوم آبان ماه در محل سالن اجتماعات ساپکو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برمبنای این گزارش، این نشست فرصتی مناسب برای ایران خودرو و شرکت پینین فارینا خواهد بود تا به تمامی تامین کنندگان داخلی و خارجی علاقه‏مند، اهداف فنی و برنامه زمانی پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو را معرفی کنند.


پلتفرم جدید ایران خودرو شامل طیف کاملی از خودروهای بنزینی، هیبریدی و الکتریکی در کلاس های سدان، هاچ بک،‌ کراس اوور و وانت خواهد بود. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست اصغر جهانگیر سخنگوی جدید قوه قضاییه صبح امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6092346

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد