Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- مدیر عامل باشگاه یاسین پیش رو قم گفت: این باشگاه در سال جاری در رشته تکواندوی قم در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور پیدا کرده و فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان نیز به سرمربی تیم قم در مسابقات حضور دارد.

علی رحمانی دوشنبه شب در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: به زودی با برگزاری مسابقه انتخابی حضور بازیکن در تیم تکواندوی قم، نفرات تیم را در وزن های مختلف شناسایی و راهی رقابت ها خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تمام تلاش ما این است که تیم به صورت بومی بسته شود ولی در برخی وزن ها ممکن است از ورزشکاران غیربومی نیز استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: عسکری سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران به عنوان سرمربی و سید محمد رفیعی تکواندوکار قمی نیز به عنوان مربی در این تیم حضور دارند.
وی ادامه داد: مسابقات تکواندوی لیگ برتر باشگاه های کشور از 22 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
باشگاه یاسین پیشروی قم دو سال در رشته فوتسال و کاراته در استان قم تیم داری کرد که در تکواندو موفق و در فوتسال ناموفق عمل کرد.
یاسین پیشرو قم در رشته کاراته از امیرمهدی زاده کاراته کار قمی حمایت کرده و وی چند مدال طلای جهانی و آسیایی را کسب کرده بود. اما دستاورد سرمایه گذاری این باشگاه در رشته فوتسال، یک مقام ششمی و یک دهمی بود.
یاسین پیشرو قم در سال جاری نیز در رشته تکواندو در استان قم تیم داری می کند.
باشگاه یاسین پیش رو همچنین در اطلاعیه ای از تکواندوکاران استان که آمادگی حضور در مسابقات لیگ برتر را دارند دعوت کرد که روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 14 در سالن تکواندو شهیدان برجعلی زاده برای شرکت در رقابت های انتخابی، حضور به هم رسانند.‏
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم