Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین روز مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ایران با اقتدار بر تیم عربستان سعودی پیروز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در نخستین بازی خود از سری مسابقات قهرمانی آسیا اقیانوسیه و انتخابی مسابقات جهانی 2018 آلمان که در آکادمی پارا المپیک پکن در حال برگزاری است، تیم عربستان را در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود دانلود تصویر   مردان بسکتبالیست با ویلچر ایران با ارائه یک بازی دیدنی و‌جذاب، تیم عربستان را با نتیجه 85 بر 31 شکست دادند. تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان، فردا ساعت 11 به وقت محلی به مصاف نیوزیلند خواهد رفت .

رقابت های بسکتبال با ویلچر مردان و زنان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، انتخابی قهرمانی جهان در آکادمی پارا المپیک پکن ، آغاز شده است.رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با هدف انتخابی مسابقات قهرمانی جهان که سال 2018 در آلمان برگزار می شود، ترتیب داده شده و 14 تیم در قالب چهار گروه در بخش مردان و 4 تیم در بخش زنان در این مسابقات که به میزبانی چین و در شهر پکن برگزار می شود، حضور دارند.

ایران در گروه C با تیم های تایلند، عربستان سعودی و نیوزلند رقابت های مقدماتی را انجام می دهد و در گروه A تیم های استرالیا، چین تایپه، عراق، در گروه B تیم های ژاپن، هنگ کنگ، کویت و در گروه D تیم های کره، چین، امارات و افغانستان حضور دارند.این 14 تیم در 2 گروه سه تیمی و 2 گروه 4 تیمی رقابت های مرحله مقدماتی را انجام می دهند و پس از آن بازی ها به صورت ضربدری انجام می شود. در بخش بانوان نیز تیم ها ایران، استرالیا، چین و ژاپن حضور دارند که رقابت های آنها نیز به صورت دوره ای انجام خواهد شد.چهار تیم برتر در بخش آقایان و 2 تیم برتر در بخش بانوان در پایان این رقابت ها ، موفق به کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهان در آلمان خواهند شد.
این مسابقات  تا روز شنبه، 6 آبان ماه ادامه خواهد یافت.همچنین تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان نیز ساعت پانزده و سی دقیقه ، به مصاف ژاپن خواهد رفت.

فردا سه شنبه، تیم ملی کشورمان در بخش مردان ساعت 11 با تیم نیوزلند مسابقه می دهد و در بخش زنان نیز ایران با چین ساعت 12 و 15 دقیقه به رقابت خواهد پرداخت.چهارشنبه سوم آبان، تیم بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان ساعت 16 و 45 دقیقه به مصاف تایلند می رود و تیم زنان نیز ساعت 14 و 30 دقیقه با استرالیا پیکار خواهد کرد.

1- محمد حسن سیاری -یازیکن تیم ملی
2- عادل طرفی -ملی پوش
3- محمد رضا دستیار-سرمربی تیم ملی
4- حبیب الله خمجانی--رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در دو بخش مردان و زنان ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت به میزبانی کمیته دارت فدراسیون ورزش کارگری در بوستان سئول تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس برنامه زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

زمان مسابقه بانوان: جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

زمان مسابقه مردان: شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور