Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان با وجود حضور کادرفنی جدید از میثاقیان بابت حفظ این تیم در سال گذشته تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روح الله سیف اللهی در خصوص تغییرات کادرفنی سیاه جامگان و نتیجه دیدار با صنعت نفت می‌ گوید:

ابتدا باید از حضور آقای میثاقیان و زحماتی که برای حفظ این تیم درسال گذشته کشید تشکر کنم و مطمئنا زحمات ایشان فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد سیاه جامگان بعد از حضور میثاقیان در ۷، ۸ هفته پایانی فصل گذشته یاد و خاطره ابومسلم را برای همه زنده کرد و علاوه بر آن ایشان بازیکنان خوبی هم جذب سیاه جامگان کرده اند و نباید زحماتی را که برای سیاه جامگان کشیدند نادیده گرفت.

 

روح الله سیف اللهی افزود:

تغییر کادرفنی و حضور آقای مرزبان به نظر مدیریت باشگاه برمی گردد و شاید آنها احساس کردند که با حضور سرمربی جدید شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد . آقای مرزبان کارنامه شان در فوتبال مشخص است و مربی بادانش و با شعوری هستند مطمئنا تفکرات ایشان در موفقیت سیاه جامگان تاثیرگذار خواهد شد.

 

او در ادامه گفت:

ما بازی خوبی مقابل صنعت نفت داشتیم ومی خواستم در اولین حضورم در ورزشگاه آزادی با پیروزی در این استادیوم جشن بگیرم که خب نشد. البته باید بگویم آقای مرزبان به تازگی به تیم اضافه شدند و برای شناخت بازیکنان و تیم نیاز به زمان دارند که همانطور که گفتم مطمئنا روزهای خوب سیاه جامگان به زودی در آینده برای ما رقم خواهد خورد.

 

روح الله سیف اللهی در رابطه با اخراج بازیکنان سیاه جامگان هم گفت:

مصطفی احمدی در خطای اول خیلی مقصر نبود و داور می‌ توانست به او تذکر دهد اما کارت زرد اول و خطای بعدی و کارت زرد دوم باعث اخراج او شد. اخراج بادامکی هم که کمی بی انصافی بود چون او کاپیتان تیم است و این اوست که باید صحبت ها و اعتراض بچه ها را به داوری انتقال دهد. با احترام به داوری این بازی باید بگویم که او در کارت هایی که از جیب بیرون آورد عجله کرد.

 

روح الله سیف اللهی در خصوص شناخت کادرفنی شان در آینده و فرصتی که در مدت دیدارهای جام حذفی دارند می‌ گوید:

دیدار جام حذفی ما با خونه به خونه و شناخت آقای مرزبان در این بازی و نتیجه گیری در آن مطمئنا یک کمک خوب و روحیه بخش برای سیاه جامگان خواهد شد اما همانطور که گفتم زمان بهترین کمک برای ارتقای و خارج شدن سیاه جامگان از وضعیتی که در آن قرار دارد است. مطمئنم که امسال سیاه جامگان با اولین پیروزی روی دور موفقیت خواهد افتاد و از شرایط بد خارج خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

کد خبر 6095075 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • قابی از زحمات تیم سلمان
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • کارگران ستون‌های استوار جامعه