Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@13:51:28 GMT

۳ بار قصاص؛ مجازات عامل جنایت خانوادگی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۳۳۵۶

۳ بار قصاص؛ مجازات عامل جنایت خانوادگی

اجتماع > اجتماعی - پسر جوانی که در جریان جنایتی هولناک، پدر، مادر و پدربزرگش را در خانه‌شان به قتل رسانده و از سوی قضات دادگاه به ۳بار قصاص محکوم شده بود با تأیید این رأی در دیوان‌عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش همشهري، اين حادثه شامگاه هفتم آذرماه سال93 اتفاق افتاد. آن شب 2پسر جوان به كلانتري142 كن رفتند و يكي از آنها مدعي شد كه دقايقي قبل در خانه‌شان با پدرش درگير شده و وي را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتي مأموران راهي محل جنايت شدند علاوه بر جسد پدر پسر جوان با اجساد مادر و پدربزرگ وي نيز روبه‌رو شدند و ماجرا به بازپرس جنايي گزارش شد.

بررسي صحنه جنايت حاكي از آن بود كه متهم درگيري سختي با قربانيان داشته و بعد از جنايت تلاش كرده اجساد را داخل خودرواش بكشاند اما نتوانسته اين كار را انجام دهد. در اين شرايط متهم تحت بازجويي قرار گرفت و هر سه قتل را به گردن گرفت. جوان 23ساله كه دانشجوي رشته مهندسي نفت بود، گفت:

از مدتي قبل شيشه مصرف مي‌كردم و در اين بين پدر و مادرم نيز گاهي با يكديگر درگير مي‌شدند. از اين وضعيت خسته شده بودم تا اينكه نقشه قتل آنها را كشيدم. آن روز پدربزرگم به خانه ما آمده بود. ابتدا آبميوه خريدم و داخل آن مقداري داروي بيهوشي ريختم. آبميوه را در دسترس آنها گذاشته بودم تا بنوشند. بعد از خانه بيرون رفتم و ساعتي بعد وقتي برگشتم پدر و مادر و پدربزرگم بيهوش شده بودند. به اين ترتيب اول مادرم بعد پدر بزرگم و در نهايت پدرم را به قتل رساندم.

پسر جوان مدتي بعد در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده محاكمه شد. او در جلسه محاكمه به‌رغم اعترافات قبلي‌اش اتهام قتل را انكار كرد و گفت: من فقط پدرم را به قتل رسانده‌ام. وقتي به خانه برگشتم مادرم در را برايم باز كرد و من به اتاقم رفتم. چند دقيقه بعد با سر و صدا از جايم بلند شدم و پدرم را بالاي سر جسد مادرم ديدم. او با چاقو مادرم را به قتل رسانده بود. با وي درگير شدم و او را به قتل رساندم.

در ادامه وقتي به اتاقي كه پدربزرگم در آنجا خوابيده بود رفتم ديدم پدرم، پدر بزرگم را هم به قتل رسانده است. در پايان اين جلسه قضات دادگاه پسر جوان را به 3بار قصاص محكوم كردند. در ادامه پرونده به ديوان‌عالي كشور فرستاده شد. در اين مرحله از آنجا كه همه شواهد و مدارك عليه متهم بود قضات ديوان رأي دادگاه را تأييد كردند. به اين ترتيب درصورتي‌كه پسر جوان نتواند رضايت اولياي دم را جلب كند به‌زودي قصاص خواهد شد.

در همین زمینه: صدور کیفرخواست در پرونده قتل امیرعلی دختر نوجوان راز جنایت ۷ ساله را می‌دانست جنایت برای گرفتن رضایت بازداشت پزشک ایرانی در مرگ اسرارآمیز پدرش

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر

نگاهی داریم به تیم هایی که بیشترین گل را در وقت های تلف شده به ثمر رسانده اند.

طرفداری | لیورپول در فصل جاری بهترین آمار را از نظر گلزنی در وقت های تلف شده بازی دارد.

به گزارش ترنسفرمارکت، گل هایی که در وقت های تلف شده بازی به ثمر می رسند یا چیزی را تغییر نمی دهند یا تاثیری بسیار زیاد روی نتیجه بازی دارند و البته که هیجان بیشتری نسبت به گل هایی که در وقت های قانونی زده می شود، به هواداران منتقل می کنند. در بین ده لیگ برتر اروپا در مجموع تمامی رقابت های فصل جاری، لیورپول از این نظر بهترین عملکرد را داشته و 17 گل در وقت های تلف شده به ثمر رسانده است. پس از لیورپول، بایرلورکوزن با 15 گل قرار دارد. 10 تیم برتر از این حیث، به شرح تصویر زیر هستند.

رکوردداران گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌