Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@03:35:20 GMT

تکذیبیه صادق ورمزیار تکذیب شد !

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۱۴۶۸۵

تکذیبیه صادق ورمزیار تکذیب شد !

دو شب پیش صادق ورمزیار خبر درگیری و سیلی زدن به رضا علیمحمدلو مهاجم تیم جوانان نفت را تکذیب کرد و مدعی شد که عده ای با سوء نیت در پی جریان سازی و ایجاد حاشیه هستند تا تیمهای پایه استقلال را که در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند وارد بحران کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پی انتشار صحبتهای صادق ورمزیار ، سرمربی تیم جوانان نفت و پدر فوتبالیستی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، مربی بازیکن سیلی خورده، حرفهای مدیر آکادمی باشگاه استقلال را تکذیب کرد و گفت که از خواندن صحبتهای ورمزیار حسابی تعجب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بار دیگر تأکید کرد که هیچکدام از مطالب منتشر شده در خصوص درگیری و اتفاقات حاشیه ای عصر پنجشنبه گذشته خلاف واقع نبوده است.

حسن مددی در این باره گفت:

من واقعا تعجب می کنم و از شخصی مثل صادق ورمزیار که این همه سال در فوتبال ایران صاحب اسم و رسم و جایگاه ملی و باشگاهی ممتاز بوده بعید است که به همین راحتی یک ماجرای واقعی را که تعداد زیادی شاهد زنده داشته کتمان و تکذیب کند!

حسن مددی در ادامه می گوید:

من از ۱۶سال پیش تا کنون به طور مستمر در تیمهای مختلف پایه و باشگاههای مختلف مربیگری کرده ام. حتی با خود استقلال هم مدتی همکاری داشتم. در این مدت هیچوقت حرفی را به دروغ مطرح نکرده ام که در پدیده زشت و قبیح دروغگویی الگوی منفی شاگردانم باشم. من عین وقایع عصر پنجشنبه را بازگو کردم و از آقای ورمزیار انتظار داشتم که به جای کتمان حقیقت و تکذیب کردن آن، تواضع و فروتنی به خرج دهد و عذرخواهی کند. او گفته است که بازیکن من مقصر بوده و من او را اخراج کرده ام اما جهت اطلاع صادق ورمزیار باید بگویم که من آنقدر از عملکرد رضا علیمحمدلو رضایت دارم که پیشنهاد دادم او در یک رده بالاتر و در تیم امید بازی کند. ورمزیار چرا چنین حرفهایی مطرح می کند؟مغلطه کردن و سخن خلاف واقع گفتن اشتباه بزرگی است که حتی شاگردان خودش را هم به بیراهه می برد. من امیدوارم او اشتباهش را بپذیرد و آنطور که انتظار می رود از مجموعه نفت و بازیکنی که بی جهت سیلی خورد عذرخواهی کند. آیا آقای ورمزیار می تواند بپذیرد که کسی با پسر خودش چنین رفتاری کند و به پسرش سیلی بزند؟ این بچه ها دست ما امانت هستند و باید مراقب باشیم که چنین اتفاقات تلخی رخ ندهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ شهرداری تهران قطع درختان را در بوستان ستارخان رد کرد و گفت:حصار ایجاد شده در این بوستان با هدف ساخت منبع ذخیره آب است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم