Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات گفت: مطابق پیگیریها از پلیس فتا، خودکشی دو نوجوان اصفهانی ارتباطی با این چالش نداشت.
 به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در برنامه تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح رجیستری ادامه داد: این سیستم فعلا اعمال مقررات نمی کند و افزایش قیمت گوشی آفت بازار و کلاهبرداری است.
وی با بیان اینکه در مقابله با گرانی بدون دلیل گوشی، سیستم نظارتی سرعت عمل بالا نداشت، گفت: براین اساس ما از افکار عمومی استفاده کردیم و خواستیم فعلا تا ثبات بازار و تا زمانی که عده ای دنبال کلاهبرداری هستند، گوشی خریداری نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر ارتباطات با تاکید براینکه فروشگاه‌های آنلاین افزایش قیمت در فروش گوشی نداشته اند، افزود: دولت تکالیفی برای برخورد با سوءاستفاده کنندگان از بازار دارد اما از آنجایی که مکانیزم سنتی است نظارت بر بازار زمان بر خواهد بود. به همین دلیل با هشدار و توصیه ما، تا حدودی بازار کنترل شد.

وی گفت: تلاش این است که در این طرح با تعامل با واردکنندگان و تولیدکنندگان و نیز رقابتی کردن بازار، قیمت گوشی افزایش نیابد.

وزیر ارتباطات با اشاره به تسهیلاتی که برای واردکنندگان گوشی در این طرح درنظر گرفته شده نیز گفت: به وندورهایی که در ایران شبکه خدمات پس از فروش داشته باشند امتیاز واردات تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه وندورهایی که سالانه میلیونها دلار از بازار گوشی موبایل درآمد دارند باید به مشترکان خدمات با کیفیت و مناسب بدهند،افزود: هم اکنون مردم با وجودی که برای برگه گارانتی هزینه اضافی پرداخت می کنند اما خدمات مناسبی دریافت نمی کنند.

وی در مورد شرایط گوشیهایی که توسط مسافران وارد کشور می شود نیز گفت: محدودیتی برای گوشی مسافران خارجی وجود ندارد و مسافران خارجی بدون مشکل می توانند در ایران از سیم کارت داخلی استفاده کنند. اما مابقی قوانین برای گوشی های مسافری در یک بازه زمانی اعلام خواهد شد.

جهرمی گفت: برای گوشیهایی که به صورت قاچاق وارد شده و هم اکنون در انبار است نیز برنامه این است که بتوانند با پرداخت گمرکی، امکان فعال سازی آنها را در شبکه ممکن کنند.

خودکشی دو دختر اصفهانی ربطی با بازی نهنگ آبی نداشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد چالش نهنگ آبی و حواشی پیش آمده دراین باره گفت: این یک چالش است و به غلط با عنوان بازی در کشور شناخته می شود. بستر اجرای این چالش توسط شبکه اجتماعی است که اپلیکیشن های مرتبط با راهنمای آن هم اکنون از بازارهای اپلیکیشن حذف شده است.

جهرمی با بیان اینکه پرداخت خبری به این موضوع باعث ایجاد واهمه در جامعه شده است افزودمطابق پیگیریها از پلیس فتا، خودکشی دو نوجوان اصفهانی ارتباطی با این چالش نداشت. به بیان دیگر موضوع خودکشی تحت تاثیر نهنگ آبی تاکنون در کشور ما رخ نداده است و این چالش باعث نشده تا حالا خطری در جامعه ایجاد شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳