Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام محمد زارعی در مراسم افتتاحجوابیه مدیر مخابرات استان به نماینده مجلس پروژه آبرسانی به روستای “رهمالی” در شهرستان بویراحمد با گلایه به وضعیت آنتن دهی موبایل در روستا‌ها و نارضایتی مردم در عدم آنتن دهی موبایل گفت: با وجود چنین وضعیت آنتن دهی در روستا‌ها یک راه می‌ماند و آن هم اقدامی همچون فتوای تاریخی میرزای شیرازی برای تحریم تنباکو است به طوریکه اگر همه مردم گوشی‌های موبایل و تلفن‌های خود را بشکنند و مخابرات را تحریم کنند تا دیگر مشتری نداشته باشند آنگاه مجبور می‌شوند بهترین خدمات را برای مردم در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرمخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد نیز به انتشار این خبر در رسانه‌ها واکنش نشان داده و در این خصوص جوابیه‌ای صادر کرد.
شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در جوابیه خود آورده است: در پاسخ به خبر مربوط به نارضایتی نماینده مردم شهرستان‌های بویر احمد و دنا در خصوص عدم آنتن دهی تلفن همراه و مشکلات اینترنتی روستا‌ها وشهر‌ها به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد از نیمه دوم سال ۹۵ تاکنون موفق به اجرا وراه اندازی کردن تجهیزات ۴ G؛ و ۳G در ۱۱۰ سایت درتمام شهر‌های استان کرده است.
در یک ماه آینده نصب تکنولوژی ۳G و ۴ G. در ۳۱ سایت نقاط شهری کوچک و روستا‌های پر جمعیت استان از جمله چیتاب، لوداب، مارگون، پاتاوه، ده شیخ، دزدک، شترخون، بیاره، چم بلبل، کینه باشت، سربیشه، لیشتر، قلعه رئیسی، سرفاریاب، دیشموک و سوق در دستور کار قرار دارد.
در بخشی از پیام مخابرات استان آمده است: استان در بحث وضعیت شبکه ارتباطات سیار در رده‌های برتر کشوری قرار دارد، گرچه از سال‌های گذشته تاکنون، سرقت ازسایت‌ها، تجهیزات و اماکن مخابراتی خسارات جبران ناپذیری را به شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی به ویژه به روستا‌ها وارد کرده است و مخابرات منطقه نیز برحسب رسالت ذاتی خود و برای رفاه حال مردم شریف استان در کم‌ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی سایت‌های مورد سرقت، کرده است.
پایداری شبکه پوشش جاده‌ای استان بر اساس شاخص سازمان تنظیم مقررات رادیویی برقرار است و گا‌هی حفاری و خاکبرداری‌های کنار جاده‌ای منجر به قطع فیبر نوری سایت‌ها می‌شود. تا حل شدن آن از سوی همکاران، شاهد ناپایداری ارتباطی درآن محور هستیم.
در این گزارش آمده است: نقاط روستایی که تاکنون ارتباط نداشته جزو تعهدات مخابرات منطقه نبوده (به عنوان نمونه روستای راهمالی) اداره کل فناوری ارتباطات در قالب طرح USO موظف به برقراری ارتباط جهت این روستا‌ها می‌باشد که درسفر اخیر مقام عالی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات نیز به این مهم اشاره شد، امید می‌رود نماینده دلسوز و فهیم شهرستان‌های بویراحمد و دنا که اقدامات موثری جهت حوزه انتخابیه خود برداشتند رایزنی‌های لازم جهت تخصیص اعتبارات ازطریق وزارت ارتباطات داشته باشند تا نهاد‌های متولی بتوانندنسبت به طراحی تجهیزات و ایجاد بستراینترنت پرسرعت اقدام کنند.
روستای راهمالی نیز دارای مرکزتلفن ثابت ۲۵۶ شماره‌ای است و تجهیزات ADSL آن نصب و درحال کاربوده و مردم شریف آن روستا نیز ازآن استفاده می‌کنند و ارتباط موبایلی آن نیز از طریق سایت بیاره انجام می‌گیرد تا یک ماه دیگر ۳G آن راه اندازی می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان

 

به گزارش  تابناک به نقل از سایت حسن روحانی، دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت اجمالی و تفصیلی برای آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به ‌صورت دقیق گفته نشده است.»

 
 
روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…»

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد